SOPAR FORERO II
-
Objectiu; Aprofitant el possible ascens, i tota vegada que sempre es diu i mai es concreta, m’he llançat a la piscina, i… ja està en marxa (la culpa Danny i el seu rom). Es l’hora de conèixer-mos millor i compartir experiències i sentiments.
Dia; Divendres dia 11 de juny.
Hora; 21,30.
Lloc; Es confirmarà, dia 9 per la nit.
Menú; Intentarem que siga principalment basat en picaeta i alguna cosa forta per intentar agradar al màxim de gent.Si teniu problema de transport feu-ho saber i l’organització us aconseguim transport.
Per favor, es concretarà el local, amb un menú fixe i beguda inclosa, a ser possible amb “Privat per nosaltres”, això ho dic per que vullguera que si algú s’apunta ho faça QUAN ESTIGA SEGUR I GARANTINT LA SEUA ASSISTÈNCIA, si us sorgisc algun imprevist, ho feu constar també ací i es tindrà en compte la baixa.
Si teniu dubtes feu-ho constar també i el dia 9 se vos demanarà confirmació.
A efectes d’organització, qui puga, mitjançant “un privat”:
- M’agradaria que em puguereu informar d’algun local entre 50 i 100 persones amb possibilitat de “privat” per nosaltres a ser posible a València o immediacions (amb garantia de qualitat i bon preu. (fins a 50 persones està controlat).
- Necessitem dispositiu de só ( un micro, amplificata i un parell de bafels).
- Aquell que vullga fer alguna cosa especial que m’ho diga ( a efectes de tancar el programa).
- Aquell que tinga mà amb el club, que s’identifique a vore si podem rascar alguna cosa (samarreta per sortejar, subvenció d’alguna activitat, etc).
PARTICIPANTS ASSEGURATS (per ordre de manifestació)
1.- Cabanyal-St.Croix (abans Granota exiliao)
3.- Suick (2)
5.- Cullerot (2)
6.- Peska
8.- Felipe 2)
9.- Virginia Racca
10.- Noirot (solo?)
11.- Chake
12.- Taxistagranota
13.- Ampa
Les botellas de Rom de Danny
14.- Alex Climent
15.- Fritz
16.- Alexis
18.- Grau_48 (2)
19.- Abelardo
20.- Nelet
22.- Jovipa (2)
23.- granota2002
24.- Xavier (o siga jo) amb Lima?.
25.- Xoto d'Albalat.
26.- Joan.
27.- Josep.DUBTES
1.- F.Blat
2.- Migue_15
3.- Alex
4.- Monkadagranota
5.- -Vicent- (amb Nela?)
-
Felipe (2)
-
Solo?
Va a ser que en el Peanflo no cabemos tantos...
Por cierto, jovipa dijo el + 1.
-
Collons ¡¡¡ no podeu dormir ? . Ja esta rectificat i ampliat amb les noves incorporacions.
-
ieeeeeee jo veig ahi prou gentola…...no??
Per cert......... tinc restriccio de portar botelles de rom... (nomes que em deixen portar dues a l'avio)... ALESHORES, NOMES PODRE PORTAR SIS O SET BOTELLETES, EH?? no vull tindre problemes amb l'aduana.
-
Per què no fas dos viatges?
-
el que esta clar es que mes d'u (o d'una) agafara bufa espectacular…. aixi es que a veure si algu compra una perruca blaugrana i qui agafe la bufa mes gran, la porta tot el cap de setmana.
Una altra cosa........ si jo agafe bufa (molt probable) ..... no em posseu prop del Grau 48.... que li tinc promes un bessot ben fort a la calvorota... i en cas de portar bufa.......igual el viole i tot!!
ara......... estic una mica nervios pensant en que potser hi haja molt de trafic desde madrid a valencia, ja que es cap de setmana i tot aixo..... no m'agradaria qudar-me enganxat a algun tapo.......... Virginia arriba a madrid a les 13.45 pm i m'estava pensant el anar en tren Alaris......... que penseu, vosaltes que esteu mes al dia del tema??? - gracies.
-
Pràcticament segur que anirem la meua nòvia i jo, però encara no t'ho puc assegurar.
-
@Cabanyal-StCroix:
el que esta clar es que mes d'u (o d'una) agafara bufa espectacular….
ho dius per mi?
-
@VIRGINIA RACCA:
@Cabanyal-StCroix:
el que esta clar es que mes d'u (o d'una) agafara bufa espectacular….
ho dius per mi?
no, dona, no…..... no ho dic per tu!!
ho dic en general....... generalitzant
-
DE MI SOBRINA….Y ASISTIRÉMOS 3 O 4,TAMBIEN ARRASTRARÉ A MI AMIGACHO MISTERPACO,QUE ESPERO QUE HAYA REZADO MUCHOS PADREMIOS Y SANTAMARTAS A SANT LLEVANT,Y YA ESTÉ RECUPERADO A TOPE......PREPARAOS IREMOS DE INCOGNITO,PARA EVITAR AGRESIONES Y LINCHAMIENTOS.
AMUNT SANT LLEVANT.
-
DE MI SOBRINA….Y ASISTIRÉMOS 3 O 4,TAMBIEN ARRASTRARÉ A MI AMIGACHO MISTERPACO,QUE ESPERO QUE HAYA REZADO MUCHOS PADREMIOS Y SANTAMARTAS A SANT LLEVANT,Y YA ESTÉ RECUPERADO A TOPE......PREPARAOS IREMOS DE INCOGNITO,PARA EVITAR AGRESIONES Y LINCHAMIENTOS.
JO PASSE D'AGRESIONS I LINXAMENTS.......... NO EM DEIXARIES DONAR-TE UN BES COM DEU MANA?? AMB LLENGUA I TOT?? -VINGA, QUE JO ESTIC SANET COM UN PEIXET!!
AMUNT SANT LLEVANT.
-
YEH , RINTI .
VAS A TRAERNOS AL "SOPAR" A SAN LLEVANT
-
ieeeeeeeee
que no caiga aquest post….. especialment ara que SOM SOM SOM DE PRIMEAR DIVISIOOOOOOOOOOOOOOOOO
ARA JA NO CANTE AIXO DE "VOLVEREMOS, VOLVEREMOS OTRA VEZ, VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63" .........
ARA CANTE:
"HEMOS VUELTO, HEMOS VUELTO, HEMOS VUELTRO OTRA VEZ, HEMOS VUELTO A PRIMERA, COMO EN EL 63"
AQUEST ASCENS ES MEREIX UNA BUFA D'AQUI T'ESPERO.
-
Ara es quan ja estem a primera…....Ara es quan no podem fallar..... Tots junts a sopar i agafar bufa......... que no decaiga....... i de pas.....
POST AMUNT....
apunteu-se, collons!!
-
Amunt
-
Yo también voy.
-
Podrien deixar aquest post amunt, ja que aixi la gent s'adonara de que hi ha un soparot forero.
De moment…..... POST AMUNT.
IEEEEEE QUE HEM PUXATTTTTTTTTTTTT