Levante UD – Real Sociedad
-
Entre els no "habituals" en l'onze titular del partit d'ahir, jo destacaria a Gorka Larrea, la veritat és que este jugador es deixa la pell al camp, corre quilòmetres i quilòmetres al llarg del partit. Quan algún jugador de la Real tenia la pilota ell ja estava a sobre pressionant-lo, no és molt tècnic ni té massa caràcter ofensiu però la seua capacitat defensiva al mig del camp és excel·lent. Estaria motivat per jugar amb el seu ex-equip o el que fora però va fer un gran partit. També Albert Serra va demostrar saber jugar i va fer un bon tàndem amb Ballesteros. Fins i tot els no "habituals" van donar la talla.
Gorka Larrea I Serra van ser dels millors dense dubtes.
-
@SALILLAS 9:
Entre els no "habituals" en l'onze titular del partit d'ahir, jo destacaria a Gorka Larrea, la veritat és que este jugador es deixa la pell al camp, corre quilòmetres i quilòmetres al llarg del partit. Quan algún jugador de la Real tenia la pilota ell ja estava a sobre pressionant-lo, no és molt tècnic ni té massa caràcter ofensiu però la seua capacitat defensiva al mig del camp és excel·lent. Estaria motivat per jugar amb el seu ex-equip o el que fora però va fer un gran partit. També Albert Serra va demostrar saber jugar i va fer un bon tàndem amb Ballesteros. Fins i tot els no "habituals" van donar la talla.
Gorka Larrea I Serra van ser dels millors dense dubtes.
yo incluso a Serra lo veo con capacidad para quitarle el puesto a Robusté.
-
Jo no puc amb Àngel, per una que fa bé…... la resta de la defensa, ahir, colosal.
-
A mi el que em va sorprendre va ser la quantitat de voltes que doblà a Juanlu i este ni cas… O Juanlu és un gola- una mica sí- o no se fiava massa de Ángel...
A ver, no siempre que se dobla es obligatorio pasársela al lateral. A veces el hecho de doblar hace que el lateral contrario tenga que abrirse y así hacer un hueco en la defensa. Que los laterales doblen es importantísimo, aunque no se les dé luego el balón, su trabajo es desestabilizar la defensa contraria.