Defensa
-
En els dos ultims partits ens han fet 5 gols. Jo crec que ahir en linies generals no vam fer un mal partit a nivell defensiu, però s'ha d'eixir al camp des-de el minut 1 centrat amb el que s'ha d'estar. Els dos gols van ser una cagada colectiva de tot l'equip a nivell defensiu i això s'ha de treballar més per a que no passe. Dit això, Notable alt de moment per a tot l'equip en conjunt en el que portem de temporada.
-
Hector Rodas yaaaaa, que si falla por lo menos es de la casa y asi se iria rodando.
Amunt Llevant
-
No es cap sorpresa que a este equip lo que pitjor se li dóna es defendre.
-
tenemos una defensa un poco lenta,y con los golitos que se tragaba Reina….
-
Yo disfruto más con el "fútbol total". Si nos meten 2, nosotros metemos 3
-
también puede pasar que tu metas 2 y ellos te metan 3 (vease el ejemplo del salamanca)
esa no es la solución
-
en segunda no nos pueden hacer tantos goles, porque sino al finl no se estará arriba
-
también puede pasar que tu metas 2 y ellos te metan 3 (vease el ejemplo del salamanca)
esa no es la soluciónya, hombre, era un comentario un poco en plan coña que sé donde estamos y quienes somos.
yo me divertí bastante el día del girona, más que en alguno de "fútbol control" como el día de la Real. de todas formas, ojalá ganásemos todo 1-0, por descontado.
-
A vore com funciona la parella Ballesteros-Rodas, que l'any passat em donà bones sensacions i hui també. El mestre i l'alune junts. Hui per hui Rodas mereix un temps de titularitat.