QUE ENS DESCOMPTEN 20 EUROS ALS ABONATS
-
Per cada nou abonat que duem ara en la compra del passe d de l'any que ve!. Ho he llegit en altre post i em sembla una magniufica idea i això si que seria premiar als abonats que ens traguerem religiosament el pase a començament de temporada. Si duem a dos persones noves ara, doncs 40 euros de rebaixa l'any vinent. Que vos sembla? Perque ara per ara em sembla prou injust que per exemple una persona pagara 500 euros en tribuna i vinga un altre per 20 euros i puga vore la meitat dels partits.
-
D´aixó no diu res la web amic? Don te l´has tret?
-
Clar que no diu res, dic que si el que volen es agrair la fidelitat, que ens donen algun avantatge per dur a nous abonats i pagar una pasta a començament d'any! És només una idea que ja han dit alguns en altres missatges
-
@SALILLAS 9:
Clar que no diu res, dic que si el que volen es agrair la fidelitat, que ens donen algun avantatge per dur a nous abonats i pagar una pasta a començament d'any! És només una idea que ja han dit alguns en altres missatges
Si l´havia dit jo en altre post jaja, semblaba que ho havien fet. res,, esperarem a que ho pensen.
-
No soñeis que no van a hacer nada de eso, saben que los 5000 granotas de siempre vamos a estar ahí siempre, pase lo que pase, aunque nos suban el pase 100 euros más al año que viene, aunque regalen entradas, aunque el equipo no aspire a nada más que mantenerse en segunda, yo creo que aunque cuando llegáramos a la puerta del estadio y al entrar nos pegarán una hostia a cada uno los de la levantina, aún así al siguiente partido volveríamos, eso sí, trantando de esquivar la ostia de alguna manera.
-
A mi esta medida me parecería bien, sobre todo para los que se quejan por la campaña de los 20€. Está claro que en grada central y tribuna tendrían que haber costado más los pases, no 20€ en todas las zonas. Eso sí que pienso que ha sido un error.
La campaña empezó ayer y me han dicho que llevamos ciento y pico nuevas altas. Espero que los que lleven a amigos sean lo suficientemente responsables como para no invitar a personas que se mofen del Levante o que se vayan antes de hora del estadio.
Yo intentaré llevar a gente con cierto cariño al Levante para que animen y para que se enganchen y se saquen el pase. Para motivar a los jugadores para que se esfuercen por conseguir esa 3a plaza que no es tan difícil visto el nivel de los demás equipos por mucho nombre que tengan. Tenemos que intentar sacar lo bueno de esta oferta.
-
no,que nos cobren el año que viene tambien 20 euros por vuelta a los abonados,es lo justo