Ja som 40 corredors per l'ascens.
-
Acabe de fer l'incripció per córrer la carrera pel centenari, que hem rebatejat com carrera per l'ascens. De moment en som 40 corredors. A vore si s'anima el personal del foro!!!!!!!! La meta està situada justament sobre la gespa de l'estadi. Estarà guapo arribar i fer-se unes fotos. En altre post han panjat el recorregut i on poden fer-se les inscripcions: www.noupindaro.com. Ànim granotes! no oblideu córrer amb la camiseta del nostre equip!!!!!!!
-
jo estic apuntat al circuit i ususaris com Irlandés i Guilleto crec que tambè..
Esta foto es de la darrera carrera Per la Salut a la fonteta..
-
grans…. amb pluja i tot.
-
Ixe dia en pantaló, camiseta, gorra i tot del llevant! esperem que no coincidisca en el del cartagena.
-
si no coincide con el partido contra el Cartagena ire
-
La carrera del centenario forma parte del circuito de carreras populares de la ciudad de Valencia, lo cual quiere decir que la gente ya tiene el dorsal con antelación desde la primera carrera ,esta creo que es la cuarta o la quinta carrera.Lo que quiero decir que los 40 de los que hablas son nuevas inscripciones, la media de inscritos en la carreras populares de la ciudad de Valencia ronda los 2000-2500 por carrera.AMUNT LLEVANT.
P.D Yo entraré con mi camiseta y mi bandera del centenario honrando al primer club del Comunidad Valenciana en cumplir 100 años.