….........EJEMPLAR LA AFICION DE ELCHE............
-
He estado mirando los ultimos movimientos que han havido con la aparicion de algunos personajes nuevos que parecen buscar nada mas q polemica en nuestro club y hacernos ver mal, ya sea metiendose en foros comentarios etc, en fin, las aficiones como la de Elche esta visto que no se dejan amedrentar y de xapo como han reaccionado ante semejantes hijos de la tierra de Mordor, que los empapelen y los anikilen.
Maxo Levante y Maxo Elche
-
A mi Elx, tant l'equip com la ciutat, em cauen d'alló més bé, millor he de dir-ho, que Alacant, però els aficionats que vingueren ací, amb la seua simbologia i caras al sol (cantats al Ciutat de València) no em semblaren gens bé. No trobe que sigala forma d'animar al seu equip. Malgrat tot he de reconeixer que després de passar pels seu fòrum en el partit d'anada, quedà clar que era una minoria rebutjada per la granmajoria de l'afició, la qual s'avergonyia de l'actuació dels seus al Ciutat de València.
-
@Xavier:
A mi Elx, tant l'equip com la ciutat, em cauen d'alló més bé, millor he de dir-ho, que Alacant, però els aficionats que vingueren ací, amb la seua simbologia i caras al sol (cantats al Ciutat de València) no em semblaren gens bé. No trobe que sigala forma d'animar al seu equip. Malgrat tot he de reconeixer que després de passar pels seu fòrum en el partit d'anada, quedà clar que era una minoria rebutjada per la granmajoria de l'afició, la qual s'avergonyia de l'actuació dels seus al Ciutat de València.
Aficionats desgraciat hi ha a tot el mon, (aci tambe) pero hi ha que saber diferenciar entre els desgraciats(minoria) i els bons aficionats (majoria) i estic segur que son bona gent com nosaltres, nomes que per 4 garrulos de vegades t'entren dubtes.
-
SI LA VERDAD KE DESCELEBRADOS HAY EN TODOS LOS LUGARES PERO CUANDO VENGAIS AKI ESPERO KE LA GENTE OS RECIBA COMO MERECEIS, Y OS TOMEIS ALGO EN EL MESON BLANQUIVERDE CON NUESTRA AFICION ANTES DE DISFRUTAR DEL PARTIDO
-
en nuestro foro tambien ha habido algun indeseable que otro, y lo que mas me jode es algun foro de los que se llaman ser del elche, ¿sabeis a los que me refiero no? pues estos nos estan llamando traidores por hacer un partido-comida de hermanamiento con los del foro del hercules en contra de la violencia y si a la rivalidad.
NAZIS FÒRA!!