SOPAR FORERO III
-
Aquells que vullguen apuntar-se, ja no queden molts dies. Els dubtosos per favor aneu concretant, i si algú dels que havia dit de vindre li ha sorgit qualsevolproblema que ho diga. El tema és que per concretar el local, estem mirant un que tanca els divendres, i si obri per nosaltres i després no cobrim les expectatives malament, en cas de dubtes tindrem que gestionar un que si que obri, però´és un poc menut.
Salut i soparots.
-
Contar conmigo.
-
que no decaiga…........POST AMUNT.
-
@Cabanyal-StCroix:
que no decaiga…........POST AMUNT.
-
Com veieu pels assistents del primer missatge d'aquest post, el tema va animant-se, ja som 38 confirmats.
Bé, ampliem informació;
El Lloc ja podem confirmar que serà al Cabanyal, cuna del Llevantinisme, en un bar Granota 100%, tipic de la zona (no és el Ritz, eh?).
Bé és Bar Casa Julio (Bodas, bautizos y comuniones), s'anuncia al nostre camp ("la cuna del Llevantinisme", diuen alguna cosa així) de la qualitat del génere menjívol respon el Danny, eh?.
Està ubicat al carrer Padre Luis Navarro 256. (com a bons navegadors d'internet, ni que dir té que teniu planols al vostre abast aquells que no sabeu on està el carrer).Menú (com us vaig anunciar serà en picaeta i així no tneim problemes de si peix o carn):
Braves…..................Bravas
Sípia........................Sépia
Amanides................ Ensalades
Esgarraet.......... ......(en castellà algú sap com es diu?)
Calamars.................Calamares
Clotxines..................Mejillones valencianos
Ensaladilla.................Ensaladilla
"Pepitos de Titaina"...."Pepitos de Titaina"
(Per la cara que heu posat veig que no sabeu que és la Titaina; Tomata, amb tonyina olives, pinyols, etc).Beguda (la que vullguem);
Aigua...........Agua
Cervesa.......Cerveza
Refrescs.......Refrescos
Vi................Vino
etc...............etcCafès, tallats, rebentats, infusions, etc.
Preu 12 €
Bé, estarem en un saló al fons del local, podeu passar-hi directament o preguntar pel "sopar forero" i us indicaran. Ull, no s'equivoqueu que igual coincidim amb un sopar de la Penya Somni Granota, ho dic per què no pregunteu per un sopar del Llevant que igual us envien a l'altre.
RECORDE QUE AQUELLS QUE ESTEU A LA LLISTA COM A CONFIRMATS, I NO DIGUEU RES ENCONTRARI ESTEU JA ASSABENTATS DEL DIA HORA I LLOC.
-
error
-
me pilla a 1 minut caminant, jejejejej
-
a mi a 10 minutos! aunque aun no se si ire! si que quisiera asi que lo intentare!
-
mi problema es el desplazamiento, q tengo 15 años
q puedo hacer?
-
olé olé jo vaig!!!
-
MOLT BO, MOLT BO…...... XAVIER, MARCA'T UN DEU!!
SEGUR QUE EL TIO JULIO S'HAURA POSSAT SUPER-CONTENT PER FER UN SOPAR TOTALMENT GRANOTA.
COMPTEU AMB MI PER EL QUE CALGA. JO ESTARE ALLI AVANS DE QUE ANEU, MOLT PROBABLEMENT POSSANT-ME FINS ALS ULLS AMB EL TIO JULIO... (MENUDA FIERA, EL TIO_)
GRACIES PER CO-ORDINAR-HO, AMIC XAVIER, VEURAS COM EL MENJAR ES PROU BO (MENJAR CASER) I L'AMBIENT TOTALMENT GRANOTA (EL QUE MES VOLEM ELS FORERS, DIC JO)
-
Los que tengais problemas de transporte decid de que zona sois a ver si los que tiramos en coche para alla podemos echar un cable y acercaros.
-
IEEEEEEEEEEEE XAVIER!!!! CUENTA CON ESE QUE CASI DEJAS SORDO EN EL VIAJE A XEREZ!!!!!!!!!!!!
-
Evidentemente el dos que acompaña a mi nombre entre paréntesis es el gran Victoriero ha quien tuve el gusto de poder conocer en el momento justo para que no se alterase la secuencia espacio temporal determinada y prevista… el La Fuente de la Alameda.
-
yo lo mas posible ke no pueda ir,el viernes toca Marea en Republicca y me molaria ir,aunke weno iwal cuando acabe si no tengo ke ir al pub,iwal me tomo algo.
-
Yo no puedo ir pero mi granito de arena lo voy a poner: presto mis banderas del forogranota.com y las 2 banderas del escudo 2004.
-
Hey¡¡¡¡¡ El Piti y yo también vamos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ contar con nosotros¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
ponedme en dubtes plizzz
-
yo voy
no me puedo conectar nunca asi q fritz me informara
-
ieeeeeeeeeeeeeee apuntad al neuras y al lliure
-
@Migue_15:
mi problema es el desplazamiento, q tengo 15 años
q puedo hacer?SI TENIU PROBLEMES DE TRANSPORT, NO HI HA PROBLEMA, SEGUR QUE SEREM MOLTS AMB COTXES; AIXI QUE PODRIEU ANAR DIGUENT-NOS A XAVIER O A MI ON VIVIU I VOS CO-ORDINAREM PER A REPLEGAR-VOS.
JO ESTARE PREPARAT PER A LA MARXA EL DIVENDRES AIXO DE LES 20.30, DESPRES DE LA DUTXETA DE RIGOR (DESPRES D'ONZE HORES VOLANT FAS UNA PESTE QUE NI T'ACLARES ) ..... AIXI QUE A PARTIR D'AHI PUC REPLEGAR GENT..... EM PODEU ENVIAR PRIVATS O EMAILS A LA DIRECCIO DE HOTMAIL QUE ESTA AL MEU NOM!!
-
ponme en la lista de que si voy a la cena! en caso extremo de que no pudiera ir el jueves como muy tarde lo avisaria
-
Apunta'm!!
Jo vaig son 4
-
El sitio me viene cojonudo ( el tranvia para cerca ).
Que dius que anem a menjar . ¿ DESGARRADITO ?
-
@NELET:
El sitio me viene cojonudo ( el tranvia para cerca ).
Que dius que anem a menjar . ¿ DESGARRADITO ?
nooooooo home, nooooooooooooooooo
anem a menjar (en castella)DESGARRADO DE BACALADO
-
Vamos a pasar de los 50!!!!!
-
XAVIER:
EN PREVISIO DE LA GENT QUE PAREIX QUE S'ESTA APUNTANT AL SOPAR FORERO….... JO EM PREGUNTE SI ANEM A CABRE EN CASA JULIO........ JA SE QUE EL TIO ES DEDICA A BANQUETS, COMUNIONS, BATEJOS I DEMES......... CABREM TOTS ALLI?
LI HE INTENTAT TRUCAR PER TELEFON AL JULIO, PERO ES VEU QUE HA D'ANAR MASSA BUFAT, JA QUE NO M'ESCOLTAVA....
INTENTARE AVEIGUAR SI CABEM TOTS ALLI O NO.
-
A mi apúntame dos plazas, Vinatea, pero igual son tres, intentaré decírtelo lo antes posible, de momento dos.
-
Acabe de parlar amb el tio Julio (esta bufat i sense veu des d'el dia del Cadis)…............ diu que no hi ha problema........ que anem els que faja falta que mentre sigam del LLevant......... hi ha menjar per a cualsevol!!!
El divendres a passar-ho be i a celebrar aco que es mes gran que l'hostia, tu!!
-
xo va rinti????