…Y LA RANA SE CONVIRTIO EN PRINCIPE
-
Façana principal de Mestalla, un dissabte qualsevol de l'any 87. Un xiquet de 15 anys crida junt als seus amics i milers de persones més "Som, som, som de primera divisió". Havia guardat al bolso de sa mare un troç de gespa de la porteria del gol nord, però abans es quedà quiet al seu seient mentre convertia les llagrimes de tristor de feia un any en llagrimes d'alegria. S'havia passat tot l'any venent entrades al seu institut del sector 10 del, aleshores, Luis Casanova. A 150 pessetes fins a 14 anys, les altres a 300 pessetes. Se sentia molt orgullos de poder dir que estava contribuïnt a omplir el camp del seu València.
Albalat dels Sorells, un dissabte qualsevol de l'any 2.004. Un senyor de 32 anys se prepara amb pipes, coca-cola, ràdio 9 i la T.V. a contemplar el seu primer -i esperem que ultim- ascens del Levante. Qué dir del partit? El primer gol, impressionant. La carrera de Preciado fins el terreny de joc, alucinant. La imatge del presi Blasco, emocionant.
Però hi havia més. Amb l'empat, a la meua finca es va sentir el mateix soroll que quan marca el VCF. Amb el final del partit, traques pel meu carrer. I després, per la megafonia de tot el poble, sonava el vostre himne.
No res més. Des d'este linies el soci accionista nº 9.441 del València club de futbol us dona L'ENHORABONA MES GRAN PEL VOSTRE ASCENS. MOLTES FELICITATS A TOTS. ALS QUATRE MIL DE TERCERA DIVISIO I ALS MILERS I MILERS QUE ARA FORMEU LA GRAN FAMILIA GRANOTA. ALS QUE ESTAN FORA DE LA SEUA VALENCIA I ALS QUE DES DEL CEL HEU POGUT CELEBRAR-HO.
HUI VALENCIA ES UN POC MES BLAUGRANA, PERQUE "SOU, SOU, SOU DE PRIMERA DIVISIO".
-
TIO M'HAS EMOCIONAT DE VERES. GRACIES
-
y a mi, grácies tio.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Façana principal de Mestalla, un dissabte qualsevol de l'any 87. Un xiquet de 15 anys crida junt als seus amics i milers de persones més "Som, som, som de primera divisió". Havia guardat al bolso de sa mare un troç de gespa de la porteria del gol nord, però abans es quedà quiet al seu seient mentre convertia les llagrimes de tristor de feia un any en llagrimes d'alegria. S'havia passat tot l'any venent entrades al seu institut del sector 10 del, aleshores, Luis Casanova. A 150 pessetes fins a 14 anys, les altres a 300 pessetes. Se sentia molt orgullos de poder dir que estava contribuïnt a omplir el camp del seu València.
Albalat dels Sorells, un dissabte qualsevol de l'any 2.004. Un senyor de 32 anys se prepara amb pipes, coca-cola, ràdio 9 i la T.V. a contemplar el seu primer -i esperem que ultim- ascens del Levante. Qué dir del partit? El primer gol, impressionant. La carrera de Preciado fins el terreny de joc, alucinant. La imatge del presi Blasco, emocionant.
Però hi havia més. Amb l'empat, a la meua finca es va sentir el mateix soroll que quan marca el VCF. Amb el final del partit, traques pel meu carrer. I després, per la megafonia de tot el poble, sonava el vostre himne.
No res més. Des d'este linies el soci accionista nº 9.441 del València club de futbol us dona L'ENHORABONA MES GRAN PEL VOSTRE ASCENS. MOLTES FELICITATS A TOTS. ALS QUATRE MIL DE TERCERA DIVISIO I ALS MILERS I MILERS QUE ARA FORMEU LA GRAN FAMILIA GRANOTA. ALS QUE ESTAN FORA DE LA SEUA VALENCIA I ALS QUE DES DEL CEL HEU POGUT CELEBRAR-HO.
HUI VALENCIA ES UN POC MES BLAUGRANA, PERQUE "SOU, SOU, SOU DE PRIMERA DIVISIO".gracias por tus `palabras
-
@XOTO D'ALBALAT:
HUI VALENCIA ES UN POC MES BLAUGRANA, PERQUE "SOU, SOU, SOU DE PRIMERA DIVISIO".estas que me leo todo eso
-
He pasado por tu pueblo y he visto varias banderas granotas en los balcones, eso esta muy bien.
-
No tinc els emoticons d'aplaudiments , però imagina'y uns 50 emoticons seguit, gràcies Xoto d'Albalat, (prepara un discurs per al sopar que et farem parlar)
-
Sense paraules…
Ai, si el fútbol fóra només tal com el contes... seria massa bonico i tot...
-
Ie, Xavier, això ja son paraules majors, tu. No me fiques en un crompomis.
-
Xoto de Albalat, estic emocionat, moltes gracies per les teues paraules.
Macho Levante
-
com diguem al meu cabanyal (on soparem junts el divendres): Em Cague en la mare que t'ha parit!! (aquesta es en sentit bo)!!
Si tots els xotos foren com tu….......altre gall ens cantaria. Demostres tindre molt de trellat, nano.... No com alguns (no vull globalitzar) del teu equip. Descervellats segur que hi han a TOTES les aficions (inclos la nostra) i normalment l'aficio es fot per eixa gent. Tambe es de ser civilizat el dir que gent com tu fa del futbol un esport i no un odi!!
Matxo el llevant i que vixca el Xoto D'albalat (crec que mes granota que xoto, eh??)
El divendres et fas dos rebentaets amb mi de rom antiller!! (pero prepara el discurs, que Xavier i jo et farem parlar SPEAKERRRRRRR)
Salutacions
-
gracies tio
YAYO VA PER TU