SOPAR FORERO IV (ja està el V)
-
Objectiu; Aprofitant ja l'ascens, i tota vegada que sempre es diu i mai es concreta, m’he llançat a la piscina, i… ja està en marxa (la culpa Danny i el seu rom). Es l’hora de conèixer-mos millor i compartir experiències i sentiments.
Dia; Divendres dia 11 de juny.
Hora; 21,30.
Lloc; Bar "Casa Julio". Padre Luís Navarro 256 (Cabanyal).
Menú; (com us vaig anunciar serà en picaeta i així no tneim problemes de si peix o carn):Braves…..................Bravas
Sípia........................Sépia
Amanides................ Ensalades
Esgarraet.......... ......(en castellà algú sap com es diu?)
Calamars.................Calamares
Clotxines..................Mejillones valencianos
Ensaladilla.................Ensaladilla
"Pepitos de Titaina"...."Pepitos de Titaina"
(Per la cara que heu posat veig que no sabeu que és la Titaina; Tomata, amb tonyina olives, pinyols, etc).Beguda (la que vullguem);
Aigua...........Agua
Cervesa.......Cerveza
Refrescs.......Refrescos
Vi................Vino
etc...............etcCafès, tallats, rebentats, infusions, etc.
Preu 12 €
Si teniu problema de transport feu-ho saber i l’organització us aconseguim transport.
Per favor, si algú s’apunta que ho faça QUAN ESTIGA SEGUR I GARANTINT LA SEUA ASSISTÈNCIA, si us sorgisc algun imprevist, ho feu constar també ací i es tindrà en compte la baixa.
Si teniu dubtes feu-ho constar també i el dia 9 se vos demanarà confirmació.
A efectes d’organització, qui puga, mitjançant “un privat”:
- Necessitem dispositiu de só ( un micro, amplificata i un parell de bafles).
- Aquell que vullga fer alguna cosa especial que m’ho diga ( a efectes de tancar el programa).
- Aquell que tinga mà amb el club, que s’identifique a vore si podem rascar alguna cosa (samarreta per sortejar, subvenció d’alguna activitat, etc).
PARTICIPANTS ASSEGURATS (per ordre de manifestació)
1.- Cabanyal-St.Croix (abans Granota exiliao)
3.- Suick (2)
5.- Cullerot (2)
6.- Felipe
7.- Victoriero
8.- Virginia Racca
9.- Noirot (solo?)
10.- Chake
11.- Taxistagranota
12.- Ampa
Les botellas de Rom de Danny
13.- Alex Climent
14.- Fritz
15.- Alexis
17.- Grau_48 (2)
18.- Abelardo
19.- Nelet
21.- Jovipa (2)
22.- granota2002
23.- Xavier (o siga jo) amb Lima?.
24.- Xoto d'Albalat.
25.- Joan.
26.- Josep.
27.- Melchor.
28.- Ernesto Pascual Escandell.
29.- Monkadagranota.
30.- Diabla.
31.- Alex
32.- Jara.
33.- Paperets.
34.- Pityklina.
35.- Pityklin.
36.- Khan.
37.- Silvestre.
38.- Migue_15.
39.- D. Aganzo.
40.- Neuras.
41.- Lliure.
43.- Hanna. (2)
44.- Mensi.
46.- Edwin Javier (2)
50.- Jorge (4)
52.- Llevantí (2)
56.- Rinti (4)
57.- Dawid.
58.- Deivid Aganzo.
59.- VillaDUBTES
1.- F.Blat
2.- -Vicent- (amb Nela?)
3.- Nouvingut (2)
4.- ARSENAL
5.- PeskaBé això ja està ahí. Quina setmana mare. De moment els problemes de transport estan tots solventats, si algú/na té que ho comunique.
-
¿ NO HAS CONVIDAT AL CABEZON ?
-
Invitad a Preciado oeoeeoeoeo!!!
-
A mi personalment m'agradaria moltíssim convidar al Cabut /Cabezón, però crec que és un sopar forero i que "no toca". Per donar-li el nostre suport, hi ha un sopar a les drassanes (numero 5), que és obert al públic. El nostre sopar el veig "més íntim", més de coneixer-nos, sense homenatges, ni coses d'eixes, per passar-ho bé i comentar coses i descobrir-nos. De tota manera, jo si ho demaneu molts me'n vaig cap el club i faig gestions.
-
Me han dicho hoy que hay cambio de planes, que curro hasta las 22'30.
lo voy a tener dificil ir, de todas formas intentare pasarme aunque sea a los cafeses.
-
Xavier, apuntan 2 mes.
Salutaçions.
-
A CUATRO MÁS.
UNA PREGUNTA..?…......¿COMO DEBEMOS DE IR VESTIDOS,VAMOS CON BUFANDAS,GORROS ,BANDERAY BANDEROLAS....O SIMPLEMENTE CON TRAJE DE LUCES.?
LO VAMOS A PASAR DE SUEÑO.
UN ABRAZO A TODOS Y ENHORABUENA PANDILLA DE INCREDULOS DE SANT LLEVANT.
AMUNT Y MACHO LLEVANT.
-
Esto si que no me lo puedo creer…. que va a venir rintiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii como me falles nano me voy a la dirección esa archiconocida ya para ver si te encuentro......... Podréis todos conocer a los 2 grandes
Victoriero y rinti
Este viernes por la noche no me lo perdería por nada de este mundo
-
Fonseca?????
-
Me apunto q yo vivo adlado , lo de ir todos vestidos del Levante de lujo y luego nos pasamos por toda Valencia y lo celebramos otra vez.
-
PERDONAR PERO ES QUE ESTA SEMANA CON TANTA CELEBRACION HE IDO PERDIDO.
APUNTAD A DEIVID AGANZO Y A MI (VILLA)
VISTO EL PROGRAMA DE FESTEJOS Y EL BAÑO DE LEVANTINISMO QUE NOS VAMOS A DAR,QUE GANAS TENGO DE QUE LLEGUE YA EL VIERNES.JEJJEE
-
Disculpeu però no ho he dit, per poder estar amb les últimes novetats del Sopar Forero, heu de fixar-vos en la numeració. Cada vegada que un post es fa massa llarg el "deixe morir" i faig un de nou amb un nou número. Ara ja anem pel "IV".