MUCHAS GRACIAS POR LAS DISCULPAS !!!!!!!!
-
EN EL POST
CONDENA DE LA "INVASIÓN" DE FOROS DE OTROS EQUIPOS
CREO QUE LO HABEIS BORDADO!!!
no os dejeis manchar por nadieGRACIAS POR LAS DISCULPAS
DISCULPAS ACEPTADASAMUNT VILLARREAL!!!!!!!!
-
de nada, con la semana tan bonita que tenemos, que no nos la estropee nadie.
nos veremos la temporada que viene!
(pero no os abalancéis sobre ningún muro )
-
@victor oliver:
EN EL POST
CONDENA DE LA "INVASIÓN" DE FOROS DE OTROS EQUIPOS
CREO QUE LO HABEIS BORDADO!!!
no os dejeis manchar por nadieGRACIAS POR LAS DISCULPAS
DISCULPAS ACEPTADASAMUNT VILLARREAL!!!!!!!!
Tu ets el iluminat que en el teu fòrum diu que només anem a durar 1 any en primera?
Les disculpes no eren per a gent com tu.
-
CON TANTA CELEBRACION….......
.............¿CREEIS QUE ALGUN LEVANTINISTA SE VA A PERDER LOS ACTOS POR HACKEAR FOROS?
-
Són molt freqüents aquestes contradicions en victor oliver, no li feu cas que és molt jove.
Per la meva part, no vaig a generalitzar perquè veig que la gran majoria habeu condenat aquest atac. Per desgràcia no habreu fet molts amics per culpa d'aquest desgraciat.
Tant de bol l'any vinent tinguem un derbi amb una rivalitat sana i amb tot el millor rotllo posible. No vaig a demanar cap germanor perquè seria de ser molt hipòcrita, això si, prefereixo 1000 vegades una germanor amb vosaltres, que no eixa germanor inventada i magnificada per Canal bou amb els vostres veïns, els xotos.
En realitat les nostres aficions són més paregudes de lo que creieu…
Salutacions, per cert nouvingut, eres de Xàtiva???
-
CON TANTA CELEBRACION….......
.............¿CREEIS QUE ALGUN LEVANTINISTA SE VA A PERDER LOS ACTOS POR HACKEAR FOROS?
completamente de acuerdo estamos para eso si hombre tienes mucha razon el culpable no es de los nuestros seguro
-
Gracias groguet, ojalá que vivamos bonitos derbys valencianos con vosotros por lo menos.
QUE IMPERE EL BUEN ROLLO COÑO!!!!
Amunt tots
-
@Groguet:
Sóc nascut a Xàtiva. Ho dius per l'amic Felip V?
-
@nouvingut:
@Groguet:
Sóc nascut a Xàtiva. Ho dius per l'amic Felip V?
Tota la meua família a Xàtiva.
Més de trenta cosins, etc.
I tu mosquejat amb mi. Com te descuides, encara hem jugat al futbolí als Setabis (quan encara hi eren, que ara ja no sé)
-
@miguelet1965:
Tota la meua família a Xàtiva.
Més de trenta cosins, etc.
Colló tio, quina mala sort, trenta cosins….
...i cap cosina?
@miguelet1965:
I tu mosquejat amb mi. Com te descuides, encara hem jugat al futbolí als Setabis (quan encara hi eren, que ara ja no sé)
Supose que deus de ser aquell que sempre em guanyava (és broma, no t'ho cregues). Sí, crec que encara existeixen.
Ja deia jo que gentola com tu i jo havíem de ser família segur
Als groguets de bon cor, sabeu que tindreu en els granotes els vostres complices per gaudir de bons partits de futbol i l'agermanament amb aficionats com vosaltres està garantit. El que no m'agrada són aquells que van revolotejant per tots els fòrums i en cada fòrum diuen una cosa per fer-se els graciosos. Eixa gent cau bé d'entrada però tard o d'hora acaben caient pel seu propi pes.
-
Lo único que sabemos es que el hacker lo ha hecho en nuestro nombre.Y esto en teoria quiere decir que es granota.Pero no está claro si no se demuestra.Tambien puede ser alguien que quiera aprovechar el tema de nuestro ascenso.
No creo que el hacker sea granota,y si lo es es una verguenza para el levantinismo.