Jo sóc xoto…
-
Sí, sóc del València i no sé perquè ens dieu xotos. Sóc d'un poble a 30 quilòmetres de la capital i allà no hi ha tradició llevantinista però sí valencianista, així que he crescut xe 100%. A poc a poc he anat coneixent més al LLevant fins al punt d'interessar-me pels seus resultats i alegrar-me un cop aconseguit l'anhelat ascens. Comprenc la gent llevantinista una mica (o bastant) tipa del València perquè és l'equip poderós i tant els mitjans de comunicació com els polítics el tenen més en compte. Això també ens ocorre a nosaltres en l'ambit de l'Estat. Jo no en tinc la culpa. Us desitge el millor en primera divisió i de debò que m'alegraré de les vostres victòries… menys contra el meu equip, malgrat ser el gran (per pressupost, és clar).
-
yeeee tio lo siento x lo d q eres un xoto. Weno es malo xo tampoko es pa ponerse asi.. eso se cura!! pos na suerte cn tu enfermedad
-
Jo sóc Granota!!
-
Quizá seas de Albalat?
-
@Felipe:
Quizá seas de Albalat?
Albalat (dels Sorells) no esta a trenta quilometres de la capital!!
pero he de dir una cosa: Cada dia hi han mes xotos que em sorprenen gratament. Hi han aficionats al Dameargo CF que tenen trellat!!! M'estic acullonant, ja que veig que el Dameargo te aficionats amb cervell i tot...... la veritat; m'alegre gratament, de veritat.
He vist entrar a aquest forum a gentola del Dameargo i crec que tots tambe ho haureu vist. Pero s'ha de reconeixer que hi han alguns (es poden comptar amb els dits de les mans) que son agradables i tot.
-
TE ACOMPAÑO EN EL SENTIMIENTO
-
….hem sap greu, que li anem a fer.
-
yo tintc la emfermetet blaugrana
-
Nunca entendere pq os molesta lo de Xotos… se os llama asi pq donde esta el campo vuestro antes habia una Xotera (Granja de Cabras) y ya está.... no veo la ofensa donde está... yo nome ofendo pq me digan granota sino que me alegro!!!