LEVANTE SÍ, LEVANTINA NO
-
A mi me preocuparía poco lo que fueran si hicieran bien su trabajo.Pero no lo hacen,con lo que los tienen que echar ya de una vez.
Efectivamente, ya lo he dicho en otras ocasiones, valoremos la actuación profesional, no si son blancos, rojos o azules. Qué vicio tiene este país de alinearse y militar en batallas cainitas…I ho dius tu que portes eixe avatar?
-
Si no recuerdo mal fue cuando la Selección ganó el mundial, y todo el mundo iba con camisetas tanto de la selección como de equipos: Valencia, Barça y Madrid. Y al compañero en cuestión, no le dejaron pasar con la del Levante cuando delante suyo entró uno con la del Barça creo.
-
A mi me preocuparía poco lo que fueran si hicieran bien su trabajo.Pero no lo hacen,con lo que los tienen que echar ya de una vez.
Efectivamente, ya lo he dicho en otras ocasiones, valoremos la actuación profesional, no si son blancos, rojos o azules. Qué vicio tiene este país de alinearse y militar en batallas cainitas…I ho dius tu que portes eixe avatar?
Explica'm que té que veure el meu avatar amb el que dic. No m'agrada el Barça, però jo no demane que tiren, per exemple a Xisco Nadal, per culé reconegut. A mi no m'agrada el Barsa, des de que passaren a l'any 86 en tren pel Cabanyal (amb allò de "Catalunya saluda a Africa" i tirant pedres i botelles a tot arreu), i de lo del mapeta dels Pastissos Catalans, no puc amb ells. Es prou evident que l'afició al futbol exigeix de militància (al menys al teu equip). Però el que dic amb les batalles cainites és el que ja he dit a altres posts: Que si són de dretes, que si són d'esquerres, que si són del blau, que si són catalanistes…
T'ha quedat clar? O tinc que opinar el mateix que tú i seguir pel que diuen webs extremistes per a poder ficar l'avatar que em done la gana???. Hagueres dit el mateix si el avatar anara en contra del Real Madrid, o dels xotos...?
-
I ho dius tu que portes eixe avatar?
Explica'm que té que veure el meu avatar amb el que dic. No m'agrada el Barça, però jo no demane que tiren, per exemple a Xisco Nadal, per culé reconegut. A mi no m'agrada el Barsa, des de que passaren a l'any 86 en tren pel Cabanyal (amb allò de "Catalunya saluda a Africa" i tirant pedres i botelles a tot arreu), i de lo del mapeta dels Pastissos Catalans, no puc amb ells. Es prou evident que l'afició al futbol exigeix de militància (al menys al teu equip). Però el que dic amb les batalles cainites és el que ja he dit a altres posts: Que si són de dretes, que si són d'esquerres, que si són del blau, que si són catalanistes…
T'ha quedat clar? O tinc que opinar el mateix que tú i seguir pel que diuen webs extremistes per a poder ficar l'avatar que em done la gana???. Hagueres dit el mateix si el avatar anara en contra del Real Madrid, o dels xotos...?Home! ja t'ho he posat en negreta i dit per tu mateix "Qué vicio tiene este país de alinearse y militar en batallas cainitas…" no és molt coherent amb el que tens d'avatar o ara m'estàs dient.
Respecte a la resta, pots tindre mània a qui vulgues, però abans de res informa't correctament si és pel motiu que tu dius que els tens mània, perquè l'any 86 van ser els Yomus i demés anticatalanistes qui van tirar pedres i "botelles" al Cabanyal contra el tren dels aficionats del Barça que tornaven de Sevilla i no al revés. Era l'època on la majoria dels xotos eren antibarcelonistes i el València CF feia d'altaveu del blaverisme. Allò del crit potser és veritat, però, què hauries dit tu en eixe moment si t'haguera passat això? Perquè segur que en Àfrica són més civilitzats…
I per cert, no sóc cap hipòcrita, si fora dels xotos no diria res, ací tots som granotes i és el nostre gran rival, si fóra el Madrid no diria res perquè no els tinc cap simpatia però també em pose en la pell dels granotes que si li tenen (i en este fòrum hi ha uns quants), així com alguns granotes li tenen al Barça (que també hi han en este fòrum). Però no et preocupes, potser sóc jo el que no tinc l'avatar correcte i deuria demostrar la meua "batalla cainita" contra el Madrid. Potser t'agafe la paraula...
-
No me gusta mezclar el deporte con la politica pero por desgracia aveces es innecesario!!! como tampoco me gusta los extremos de un lado como de otro. Siempre Levante!!!
-
Entre l'ultradreta d'els de seguretat (pel seu cap) y l'ultraesquerra d'alguns seguidors del Llevant, apanyats anem.
-
Entre l'ultradreta d'els de seguretat (pel seu cap) y l'ultraesquerra d'alguns seguidors del Llevant, apanyats anem.
Terroristas!! Eso es lo que son esos aficionados!!!
almas:
-
I ho dius tu que portes eixe avatar?
T'ha quedat clar? O tinc que opinar el mateix que tú i seguir pel que diuen webs extremistes per a poder ficar l'avatar que em done la gana???. Hagueres dit el mateix si el avatar anara en contra del Real Madrid, o dels xotos...?Home! ja t'ho he posat en negreta i dit per tu mateix "Qué vicio tiene este país de alinearse y militar en batallas cainitas…" no és molt coherent amb el que tens d'avatar o ara m'estàs dient.
Respecte a la resta, pots tindre mània a qui vulgues, però abans de res informa't correctament si és pel motiu que tu dius que els tens mània, perquè l'any 86 van ser els Yomus i demés anticatalanistes qui van tirar pedres i "botelles" al Cabanyal contra el tren dels aficionats del Barça que tornaven de Sevilla i no al revés. Era l'època on la majoria dels xotos eren antibarcelonistes i el València CF feia d'altaveu del blaverisme. Allò del crit potser és veritat, però, què hauries dit tu en eixe moment si t'haguera passat això? Perquè segur que en Àfrica són més civilitzats…
I per cert, no sóc cap hipòcrita, si fora dels xotos no diria res, ací tots som granotes i és el nostre gran rival, si fóra el Madrid no diria res perquè no els tinc cap simpatia però també em pose en la pell dels granotes que si li tenen (i en este fòrum hi ha uns quants), així com alguns granotes li tenen al Barça (que també hi han en este fòrum). Però no et preocupes, potser sóc jo el que no tinc l'avatar correcte i deuria demostrar la meua "batalla cainita" contra el Madrid. Potser t'agafe la paraula...
Definició de cainita: Entre germans.Sóc jo germà del Barça??. Res més a dir al respecte.
-
Terroristas!! Eso es lo que son esos aficionados!!!
almas:Igual de terrositas que pueden ser los de seguridad.
-
Entre l'ultradreta d'els de seguretat (pel seu cap) y l'ultraesquerra d'alguns seguidors del Llevant, apanyats
anem.Terroristas!! Eso es lo que son esos aficionados!!!
almas:Igual de terrositas que pueden ser los de seguridad.
Te equivocas los de izquierda que tenemos en nuestro campo mas aun
Peim!!
Terroristas!
-
Pobrets, tota Valencia agredint-los.
Deu ser per aixó que carregaren el tren de pedres en La Encina (a uns 100 km de Valencia).
Quan la gent se'n adonà del que passava, la sort que tingueren els "europeus", es que la policia s'endugué els trens…
-
Primero: Levantina de Seguridad. A mí me dan terror nada más entrar al campo y verlos porque sé que siempre hacen de las suyas y nunca salen condenados. HUbo una época atrás que me planteé no ir al campo porqué veía que ése no era mi Levante. Yo voy a ver un espectáculo, no a sentir miedo del que en teoría " me tiene que proteger".
Segundo: Vins; efectivamente el tren con los culés venía provocando incidentes desde que salió de Sevilla (asientos destrozados, lavabos rotos, etc. etc.) pero…..- siempre hay un pero. Alguien sabía que el tren iba a pasar por el Cabañal y había gente que los estaba esperando, concretamente todos los de aquella época de la banderita "azul". Estaba incluso el Sr. González Lizondo con sus tropas ( ¿Qué hacía allí el Sr. González Lizondo en medio de una batalla de piedras?) Los del Cabanyal no somos una tribu que al toque de trompeta nos lanzamos a tirar piedras a los trenes. La batalla ya estaba planeada de antemano.
Segundo: En el recorte de prensa que has puesto en tú escrito tienes la respuesta: "Otros trenes que procedentes del Sur nada tenían que ve con los fletados del partido" fueron también apedreados. ¿Por quienes, por los del Cabanyal?. No, hombre, no, los del Cabanyal tenían cosas mejores que hacer, o sea: trabajar. Por todos los "blaveros" de la época" al que por cierto la policía no cogió a ninguno. Dos horas tirando piedras y no cogieron a ninguno.
¡FORA LLEVANTINA DEL CIUTAT DE VALÈNCIA!
-
Pregunta:
¿Que actos delictivos decis que estan haciendo?
¿ha habido problemas con alguno?
La verdad es que no he tenido problemas con ellos .
Posdata:
no soy accionista ni recibo dinero ni conozca a badie de esta empresa.
-
Pobrets, tota Valencia agredint-los.
Deu ser per aixó que carregaren el tren de pedres en La Encina (a uns 100 km de Valencia).
Quan la gent se'n adonà del que passava, la sort que tingueren els "europeus", es que la policia s'endugué els trens…Tota?
Mira per on els Yomus i altres "especiments" xotos estaven per "casualitat" distribuits estrategicament a l'estació del Cabanyal esperant el tren i també a les vies per on passarien els autobusos. Una casualitat vaja, o potser volien saludar i animar els aficionats del Barça per perdre la final de la Copa d'Europa a Sevilla?
En fi, no hi ha més cec que qui no vol vore.
[attachment=0:2dkn9l4q]Dibujo1.jpg[/attachment:2dkn9l4q]
-
Si voleu parlar del que passà o dixà de passar al cabanyal obriu un altre post i no en este foro. No s´està parlant d´aixó
-
La diferència és clarisima, mentre que els de l'ultradreta de'ls de seguretat cobren per fer un treball (mal fet des de la meua opinió) i cobren per això, l'ultraesquerra d'alguns seguidors del Llevant es deixa cada any una pasta en pase, viatges ..etc. Crec que és una diferència prou important