SEMPRE BLAUGRANA (GRANOTA I CULÉ)
-
Mira, estem d'acord. Rodriguez Ibarra és del Barça, i es ben sabut que la seua amistat amb Carod-Rovira no està massa ben consolidada.
Ara bé, d'ahí a estreure que el Barça és una enganyifa per aquells que identifiquen catalanitat amb barcelonisme perque el va fundar un suís i perque en els seus origens no hi jugaven catalans…em pareix un argument, com a mínim, fantasmagòric.
-
Pues yo soy del Madrid (segunda opción) y si a los xotos les molesta pues mejor.
ya semos dos jejejejejje
y tsmbien soy del cf rivaldelvalenciaya somos tres
-
@granota2002:
MIS EQIPOS.
PUES DE NANO SEGUIA AL CASTELLAR, ESO CUENTA???
POR DIOS GRANOTA HASTA LA MEDULA.
eres de castellar??'
Conoces a angel?? que es arbitro de futbol y es bajito????
Saludos.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Jo del Xotos, C.F. i simpatitze amb l'Albalat. Però fa molt de temps que no el seguisc.
Estuviste en el campo del Museros cuando pegaron al arbitro??
Saludos
-
Si no existira el Llevant, jo seria de l'Espanyol.
Però per a mí els equips de futbol no representen res, només es representen a si mateixa i als seus seguidors.I per cert, ni Albalat ni Museros ni res, l'equip de la comarca és el Foios .
-
@EL GAT:
Com que ja estic fart que ens acusen als granotes de ser MADRIDISTES, propose un llistat de tots els granotes que simpatitzem amb l'altre equip blaugrana de la nostra nació.
És l'única manera de que els xotos deixen de dir tantes "tonteries" i obliden que als anys 80, Mestalla -anomenat Luis casanova-, era conegut com el tercer Bernabeu després de Sarrià!
FORÇA LLEVANT!
nacion q nacion????a mi me importa el levante,los demas q se apañen!!!!
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
jo del Llevant i prou, encara que no puc dir que la temporada pasada me fez gracia tot aquell equip que li guanyara als xotos.
PD: el meu segon equip es el Llevant B, y el tercer el Llevant Femeni,
ESE EQUIPO FEMENINO EH EH
doncs no més et faríen gràcia que nou equips: vuit espanyols i el glençerbirligi
-
@chake:
@granota2002:
MIS EQIPOS.
PUES DE NANO SEGUIA AL CASTELLAR, ESO CUENTA???
POR DIOS GRANOTA HASTA LA MEDULA.
eres de castellar??'
Conoces a angel?? que es arbitro de futbol y es bajito????
Saludos.
creo q se qien dices. si lo conozco de vista.
-
@Richal:
@Quiosquer:
I ¿qué és açò de "l'altre equip blaugrana de la nostra nació"? ¿Espanya?
També està l'Extremadura.¡Amunt Llevant! ¡Vixca Valéncia!
Y el Eibar…
y el Huesca, el Eldense, el Yeclano, el Almoradí, el Iliturgi, la Segoviana, el Gavá, el Menorca, el Langreo, el Sigüenza… ..seguro que me dejo alguno..
-
@Richal:
@Quiosquer:
I ¿qué és açò de "l'altre equip blaugrana de la nostra nació"? ¿Espanya?
També està l'Extremadura.¡Amunt Llevant! ¡Vixca Valéncia!
Y el Eibar…
y el Huesca, el Eldense, el Yeclano, el Almoradí, el Iliturgi, la Segoviana, el Gavá, el Menorca, el Langreo, el Sigüenza… ..seguro que me dejo alguno..
Sí, el Tàrrega.
Y el Torre Levante, por supuesto.
-
Pues yo era del Barça…. pero desde que hace dos años soy socia del levante como que soy Levantinistaaaaa......... vamos el Barça me sigue gustanto, pero mi Levante no lo cambio por na.
Ante todo soy Azulgranaaaaaaaa
-
Chake, fa molt de temps que no veig un partit de l'Albalat, però coneguent al personal no m'extranya gens que es produïren problemes d'ordre públic a un partit on jugara este equip.
-
Yo tambien simpatizo con el R.Madrid,jeje, me direis que soy muy chaquetero pero bo, llevo 10 años viviendo en Valencia y antes de esos años poco podria conocer al Levante por logica y el futbol siempre me ha gustado.
Bueno, lo importante esque hoy por hoy voy al campo cuando puedo y al Bernabeu no he ido jamas asi que el sentimiento Granota esta por encima de todas las cosas aunque siempre a algunos os quede la duda,jeje.
-
Pos YO SOY 100% GRANOTA Y UN 1 % DEL MADRID , ES DECIR TENGO SANGRE
101% FUTBOLERA:D
-
@nouvingut:
La temporada que ve no, dejan, necessitem que el divendres cap allà a les 20:30 al pavelló de Vistalegre ho dones tot i signes la victòria per 3-1.
lo siento, no pudo ser, pero el domingo, en casa, no fallaremos (espero), aunque si Estudiantes es capaz de ganar, se habrán merecido ganar la ACB al eliminar al TAU y BARÇA. Bueno, no desmadremos que aquí venimos a hablar del Levante. Un saludo nouvingut