JO ENTENC A VILLARROEL
-
Jo no dubte sobre el llevantinisme de Pedro Villarroel, en això crec que tots estem d'acord, però els interessos econòmics també pesen en la ment del màxim accionista. I no em sembla malament. Els grans triomfadors empresarials ho són gràcies a la fredor de les seues decisions i no amb una gestió amb el cor.
Sé que tot és prou contradictori, ja que no és habitual que un grup de gent, més o menys nombrós, es dedique a animar a una empresa. Nosaltres som l'afició però ell és l'amo. Quan Villarroel pren decisions ho fa perquè és aficionat o perquè és amo? Siga com siga, l'home vol el millor pel Llevant, ja que té el seu cor i la seua butxaca lligats al seu destí.
Potser ara molts estem cabrejant-nos per l'actitud de Villarroel respecte a Preciado, però hem de recordar que no li hem deixat opció a les seues visions del tema. Ell pensa que el millor per al Llevant és que Preciado no continue (decisió amb cap) i resulta que té a tota l'afició a favor que continue (decisió amb cor). Si el pressionem i no el deixem ni parlar, l'home té dues opcions: o anar contra el que li diu el cap, contentar l'afició i jugar-se els seus diners, o fer el que ell creu i per contentar l'afició intentar fer quedar a Preciado com el mal de la pel·lícula.
Nosaltres estem forçant que no es prenga la millor solució amb la serenitat necessària. Jo crec que ja hem expressat la nostra opinió, és hora de deixar que les dues parts prenguen les decisions amb la fredor necessària per què el Llevant siga el màxim beneficiari.
FORÇA LLEVANT !!!
-
Jo fa temps pensava que Villarroel era granota,i tot i que ara no ho dubte n´hi han cosses que hem fan dubtar.I també hem de tindre em compte que si per a Villarroel el nostre LLEVANT es un empresa,últimament fins ara no es que hi haja sigut bona la seua gestió,prácticament vegetant en segona "B" o com a máxim en segona "A".Reconixent-li el boníssim treball d´ aquestos dos últims anys aconsellar-li que no torne a altres époques.
-
ESTE PRECIADO O NO LAS VAMOS A PASAR CANUTAS
QUE MEJOR QUE EL QUE CONOCE A LA PLANTILLA
MIRA EL MURCIA LE QUERIAN HACER UN MONUMENTO A VIDAL Y LO TIRAN PARAQUE
PEIRO NADA DE NADA Y DESPUES EL GALES BENJAMIN CONOCEDOR DE LOS LARES DEL MADRID REAL SOCIEDAD ETC ETC Y QUE
A SEGUNDA
-
el que tinguen que fer que ho fagen, pero es lamentable que vullguen enganyar a l'afició per quedar be. Es clar que el que paga mana, aixó ho saben fa temps, peró si li han oferit a Preciado un projecte será perque han valorat positivament el seu trevall de tota la temporada.Hi ha que oblidarse de les diferencies personals i cercar lo millor per al Llevant.