OTRO ENTRENADOR
-
en caso d q no renueven a preciado seria un gran entrenador LUIS FERNANDEZ, ami me parece una entrenador wenisimo a pesar d q a veces se le va un poko la piña. Xo no le da miedo jugar al ataque(recuerdo un partido en su etapa en el athletic q perdiendo el athletic 0-3 saco hasta 5 delanteros y consigio empatar el partido) pos eso q si njo renuevan a preciado q traigana luisfer.
ARI ARI ARI LUISFER LENDAKARI
-
A mí tambien me gusta Luis Fernández, con él y su experiencia tendriamos muchas posibilidades de mantenernos. Si no sigue Preciado, éste sería perfecto. Pero que se den prisa que cada vez quedan menos inquilinos.
-
A mi em pareix poc seriós i molt poc professional. La seua poca seriositat no dóna bona imatge. Una cosa és perdre la seriositat en moments de celebració i altra és tindre eixe caràcter prepotent i xulesc que jo deteste.
Em pareix poc professional perquè quan ha estat a l'Espanyol no ha dedicat el temps que es mereixia un equip en una situació tan crítica com la de l'Espanyol durant tota la temporada. Ara va i resulta que sona la flauta i s'ha salvat, però per això no s'ha de deixar de reconeixer qui és un impresentable i qui no.
Supose que tots sabeu que este home demanava que li feren la roda de premsa abans de la de l'entrenador visitant per poder agafar un avió immediatament i anar-se'n directe a París. Ell va dir que era per assumptes personals (familiars), però el cert és que tornava a Barcelona el dimecres (o el dijous) i el seu segon és qui feia realment d'entrenador. També és sabut que participa habitualment en un programa de futbol de Ràdio Montecarlo, al qual no tenia cap problema d'assistir en directe, mentre els seus jugadors eren entrenats pel seu segon.
La directiva de l'Espanyol estava al tanto de tot i li ho consentia, sobre això res a dir. Una altra cosa és que ens puga pareixer la millor aposta per al nostre Llevant. A mi em pareix una mala solució.
-
A MI SI QUE ME GUSTARIA, ES UN ENTRENADOR QUE LE GUSTA JUGAR AL ATAQUE.
-
VALE, PERO QUE SE TRAIGA A TAMUDO Y A DE LA PEÑA
-
@1ce2oycc:
Ara va i resulta que sona la flauta i s'ha salvat, però per això no s'ha de deixar de reconeixer qui és un impresentable i qui no.
Tb va sonar la flauta cuan va fer al athletic segon d la lliga tenint una plantilla d mitga taula¿?
-
Es Hugo sanchez, recuerden que todos los entrenadores fueron novatos en su primer año, ademas este novato ya fue campeon como entrenador, mejor ataque, mejor defensa, mas puntos, es un lider, no sabe perder.