JOAN LAPORTA, BLAUGRANA TOTAL
-
Es sent, es nota, Barcelona és granota.
Eiiii Laporta del Llevant UE, a algun xoto li donarà un "cinc de copes".
-
Jo estic fent campanya entre els meus amics de Barcelona per captar granotes! (i veure si puc salvar les ànimes de dos amics d'Ontinyent, que afincats allà de fa anys, han estat del Barça fins que fa cosa de tres o quatre anys s'han tornat xotos; supose que la llunyania de la terreta passa aquests comptes traicioners)
Per cert, a de més a més dels colors compartits, no sé si sabeu que als culés, en una època, també els hi deien granotes. M'ho explicà el meu pare, que arribà a Barcelona just en eixa època: era l'any en que Cruyff havia fitxat pel Barça i la gent animava al crit de "CruyfcruicruicruicruiF". El so "cr" repetit per 90.000 mil veus creava una onomatopeya que recordava moltíssim al cant d'una granota, i al Camp del Barça se li deia burlescament "el camp de les granotes".
Ara només hem d'esperar que Laporta siga generós i que ens cedeixi a Ronaldinho o a Puyol o fins i tot li acceptariem a Xavi
-
Segur que ve per a furtar-nos la paella…..
Pd: Extraído de la biblia del buen choto.
-
PUES ENTONCES QUE NOS CEDA A INIESTA Y KLUIVERT
-
Jo en que no vulguen repescar al gran de Jofre ja estaria content
-
VIVA LA DEMENCIA!!!!!!!!!!!!!
-
@Jaime Urrutia:
VIVA LA DEMENCIA!!!!!!!!!!!!!
¡¡¡ESTUDIAAANTEEES!!!
-
ESTU!!!! DIANTES!!!!!!
sAUDOS
-
segun he podido leer en algun medio, el abuelo de Laporta era del Levante, de ahi su simpatia por nuestro equipo, en el diario as pone que se reuniran en el ciudad de valencia a las 18:00.
YO TAMBIEN ESTOY CON EL ESTUUUUUU
-
segun he podido leer en algun medio, el abuelo de Laporta era del Levante, de ahi su simpatia por nuestro equipo, en el diario as pone que se reuniran en el ciudad de valencia a las 18:00.
YO TAMBIEN ESTOY CON EL ESTUUUUUU
-
ESTUUUU
DIANTEEEEES
-
BO DI RO GA!!!!
-
Encara que si han de perdre, que siga a mans d'Estudiantes!!!
-
¿y si nos ofrecen a Riquelme?
-
Nos podrian ceder a Quaresma (la unica oferta que tinen es del Racing) e Iniesta que es otro pedazo jugador.