Navegación

    Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

    Nova penya Manuel Preciado

    Levante UD
    1
    4
    246
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

      doncs això estem a vore si conseguim akabar de montarla, estarem a alboraia baix, als voltants de força llevant, i rercordarem sempre l'entrenador popular ke injustament els rics del club decidiren tirar al karrer en kontra de l'opinió de tota l'afició.
      Força LLevant, Força Preciado!!

      Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

      • ?
        Invitado Última edición por

        Oleeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

        Responder Citar 0
          1 Respuesta Última respuesta

        • ?
          Invitado Última edición por

          Primer, enhorabona per la nova penya i també pel nom que li haveu posat. Manuel Preciado ha de tindre un lloc d'honor en la història del Llevant, independentment si continua o no.

          No estic d'acord amb el comentari que fas sobre la directiva, ja que ells també acaben de fer història en el Llevant i, sobre tot gràcies a ells, hem tingut la plantilla i l'equip tècnic que ha aconseguit el somni.

          Jo he estat tot l'any defensant el nostre entrenador, però la unanimitat sobre ell no ha arribat fins els últims partits. Abans no estava tan clar que els seguidors estigueren d'acord amb la seua continuïtat. Jo vull que el renoven però si la directiva pensa que amb la plantilla que tenim hauríem d'haver patit menys, també ho respecte i pense que mereixen la nostra confiança.

          Responder Citar 0
            1 Respuesta Última respuesta

          • ?
            Invitado Última edición por

            De moment hem paralitzat la penya perke anem a fusionar-mos en una altra segurament, de tota manera convide a ki vullga a ke li facen una penya a Manuel Preciado!!

            Responder Citar 0
              1 Respuesta Última respuesta

            • First post
              Last post