FOTO AEREA CABANYAL ESTADIO LFC
-
Como no se subir fotos pongo directamente los enlaces donde se pueden ver: (pags.71-72)
http://www.urbanity.es/foro/viajes-ciud ... ia-72.html
http://www.urbanity.es/foro/viajes-ciud ... ia-71.htmlSi alguien sabe subirlas mejor.
En las fotos se puede apreciar que ubicación tenía el campo del Levante FC. Y creo que alguna más hay por el foro.PD: Os recomiendo echarle un vistazo a las fotos del foro. Hay algunas muy curiosas e interesantes.
-
-
Siento ser un aguafiestas.
Pareix un estadi pero no ho és. Lo que quedava de la Plageta en eixos anys (cap a 1920) es veu en l'atra foto, prop de Les Arenes, més menut, en l'actual colege Enrique Terrassa.
Lo que pareix un estadi crec que era un lloc d'almagasenage per a mercaderies ferroviàries. Just davant, la via del tren, actual Serreria; a l'esquerra, el "matadero", actual centre de Salut de Serreria……
Salutacions!
-
De fet en l'atra foto que linka Daflon es veu perfectament, en l'illa de cases dalt de Les Arenes l'espai que ocupava La Plageta, delimitada dalt per les Cases de Lanuza (una encara existix), i baix, en el mateix solar, el Teatre Serrano (es distinguix el frontis inclús)… Molt chules les 2 fotos…
-
Felip en la foto es veu un fumeral darrere de lo que pareix un camp ,i no em veig altre,podria ser el fumeral de les fotos que el vaig donar de el meu avi?, Vaig a vore si puc scanatjar la foto per enseñarla a la meua avia,a vore si reconeix algo,i tambe la caseta on vivien.
Saluts campio!!
-
Ye, Realero, cóm va?
De fumerals la zona de Serreria estava plena… pero el Camp del Corcho, que segurament serà el de la foto de ton yayo, estava a l'esquerra de lo que dieu que pareix un estadi, pero que no és segur…
Si Mitxi fora tan amable de penjar l'atra foto (de totes formes en el volum I, per a qui el tinga, estan les fotos àerees de La Plageta)……
Deixa'm esta fi de semana i yo t'escanege les fotos i te les envie ok?
Un abraç!
F
-
@Felip Bens:
Ye, Realero, cóm va?
De fumerals la zona de Serreria estava plena… pero el Camp del Corcho, que segurament serà el de la foto de ton yayo, estava a l'esquerra de lo que dieu que pareix un estadi, pero que no és segur…
Si Mitxi fora tan amable de penjar l'atra foto (de totes formes en el volum I, per a qui el tinga, estan les fotos àerees de La Plageta)……
Deixa'm esta fi de semana i yo t'escanege les fotos i te les envie ok?
Un abraç!
F
Moltes gracies Felip,no tingues presa en enviarme les fotos,vuic que heu averigues be on jugaba el meu yayo,si era el portuarios (filial de nostre llevant) com me dies lo mes segur o que.
Una abraçada