Solución
-
Ghezzal no mete goles, está demostrado, y estos dos chavales están currando en tercera. No son experimentos, es un parche para un momento puntual. Solo para Zaragoza, no acabar con ellos la temporada
-
Posiblemente juegue Valdo de delantero.
-
Si no hi ha més remei es podria pensar en posar a estos dos xicons,però ens juguem massa coses com a per a donar oportunitats als del filial,que està en tercera,no en segona ni tan sols segona B. Més val que juguen els que conéixen bé a JIM i saben el que vol que els joves estos. Si de cas per l'any que ve,si estem en Europa sí que caldrà fer rotacions i pot ser troben el seu moment a la copa del rei per començar. Si ho fan bé ja pensariem en coses majors,però d'entrada posar-los a l'estil Crack salvador i que isquen per la porta gran ja consagrats crec que no donaria bon resultat.
-
Si no hi ha més remei es podria pensar en posar a estos dos xicons,però ens juguem massa coses com a per a donar oportunitats als del filial,que està en tercera,no en segona ni tan sols segona B. Més val que juguen els que conéixen bé a JIM i saben el que vol que els joves estos. Si de cas per l'any que ve,si estem en Europa sí que caldrà fer rotacions i pot ser troben el seu moment a la copa del rei per començar. Si ho fan bé ja pensariem en coses majors,però d'entrada posar-los a l'estil Crack salvador i que isquen per la porta gran ja consagrats crec que no donaria bon resultat.
Bueno a Roger lo conoce ya el entrenador, yo creo que al menos de suplente hay que llevarlo.
-
La pedrera la tenim per potar-la i alimentar el primer equip,si no no té cap sentit tindre filial. L'any que ve sí que haurem de tirar de cantera,i pot ser l'oprtunitat per a gent que a molts de nostres ens és desconeguda.Igual troben algun jove que ens sorpren i poc a poc es fa amb la titularitat de l'equip,així és com naixen les figures. Si entrem en Europa estarem obligats a fer-los jugar més d'un partit,i això vol dir que la pedrera cada dia ens l'haurem d'agarrar més seriosament per què cada dia ens farà més falta.
-
jugando arriba con:
El zhar, X.Torres, Iborra, Juanlu
Valdo. Ruben,
-
Posiblemente juegue Valdo de delantero.
No vería nada mal que metiese a Ghezzal en banda y a Valdo en punta…
-
@kiso por vi:
jugando arriba con:
El zhar, X.Torres, Iborra, Juanlu
Valdo. Ruben,Rectifico
El zhar, X.Torres, Iborra, Bothello
Valdo. Gezzal
-
Koné se pone la camiseta de Valdo, Valdo la de Koné, teñimos el pelo de rubio a Valdo y a seguir marcando goles, solo que se le sumarían a la cuenta de Valdo…
¿sería una posible solución no?
-
Koné se pone la camiseta de Valdo, Valdo la de Koné, teñimos el pelo de rubio a Valdo y a seguir marcando goles, solo que se le sumarían a la cuenta de Valdo…
Siempre nos quedará el doble disparo de Oliver y Benji…
-
Yo en ataque saldria con:
Valdo Xavi Iborra Botelho
Ruben
roger
Guezzal para la segunda parte esque no marca y ruben si aparte ruben en las faltas… y Roger me parece mejor opcion arriba.
-
Pues como a Valdo le dé por marcar con la camiseta de Koné, la liamos parda
-
Morales ha hecho una segunda vuelta espectacular de interior derecho, aunque también jugaba en la izquierda cuando estaba bien Higón, pero un 3ª no puede debutar en un partido tan difícil en 1ª. El club debería preocuparse de atar al chico para un proyecto de filial en 2ªB (aunque la liguilla de ascenso será un infierno).
En los partidos que he visto en Buñol, Roger me ha parecido un delantero oportunista, hábil en el área, pero que participa poco del juego combinado y no domina el juego aéreo. No lo veo en la élite por ahora.
Como Ghezzal no tiene gol, Valdo de "9", no hay otra.
-
yo creo que jugará valdo de delantero
-
Valdo ha demostrado por activa y por pasiva que de delantero centro no vale… La opción Roger la vería muy bien pero todos sabemos que jugará Ghezzal. Al menos, espero que vaya convocado.
-
Morales tiene 24 aÑos, no puede jagar con el primer equipo.
-
JO crec que este partit és per a Ghezzal,i per fi destacarà.