Este equipo sabe sacar corners y faltas?
-
Desde ya el año pasado a excepcion de rubén, veis a alguien que saque bien los corners y faltas?
Barkero saca los corners siempre igual, van todos a las manos del portero¡¡¡¡¡¡¡¡
Y las faltas ya son lamentables, todas al segundo palo para que remate ballesteros o se van directamente fuera.
-
En serio hay que responder??
Este año hemos mejorado respecto al anterior, pero seguimos sin saber sacar.
Y eso que Manolo Salvador dijo el otro día en Sin Tregua que se fija en entrenadores que trabajen las jugadas de estrategia…JIM será la excepción porque...
-
Sí, la verdad es que somos un desastre, desde hace un tiempo lo estoy viendo. Parece mentira que Barkero saque tan mal los corners. No va ninguno con peligro. Yo no sé si los entrenan o que, supongo que sí, porque si no sería muy grave, pero la verdad es que no damos ni uno.
-
Que jo recorde l'any passat ja teniem este problema. la diferència és que no erem un equip tan tou defensivament. guanyarl-li al llevant en la majoria d epartits no era fàcil,i de moment sí que ho és,com a mínim fora de casa.Tenim marge per corregir-ho, i equips que estan fent les coses bé només i han 3 o 4. El nostre nivell no està tan mal,tenim bona gent i degem confiar en ells per què es nota que hi ha molt de marge de millora. Ara és l'hora de comprovar si JIM és realment entrenador amb recursos o pel contrari és més limitat del que pensavem.
Tampoc cal ser un geni:més solidesa defensiva, que no entren amb tanta facilitat i esperar la nostra ràpida i certerament. Eixa deu ser la feina de l'entrenador.Si no fem això ho passarem malament.