ES TARD, PERO…........
-
….... Menudo soparot!! Menudo soparot va organitzar el gran XAvier (Vinatea) a Casa Julio (tambe coneguda com la Familia Monster).
Jo vaig passar una nit increible amb una companyia que no em la meresc.
Alli vaig coneixer a molta gent i em vaig trobar a molta gent que coneixia de molts anys enrere (victor marin, Jara, etc). Vam parlar del LLevant, vam recordar molts moments, inclos vaig plorar com una mona.
Li vaig donar un besset a la calva al gran Grau 48 (no molta gent ho va veure en directe).
Vam disfrutar del rom de les illes i vam disfrutar de la presencia de Felix... MENUDO CRACK el felix, eh??
Vaig coneixer a Virginia Racca, la qual va viatjar amb mi des de madrid i vam passar un bon viatje junts (pero no revolts)
Estic comentant tot aco i se me possen els pels de gallina i les llagrimes cauen per la meva cara, no sabeu, no crec que pugau entendre tot el que aquella nit va significar per a mi.
Victoriero em va fer riure........em va fer plorar........i em va fer un bes... MENUDO CRACK el tal victoriero.
Felipe estava sentat molt prop de mi i de mon pare (disculpeu que mon pare s'apuntara a ultima hora al soparot) i amb Felipe i Fonseca 5 vaig passar tot el sopar.
L'esgarraet mai aparegue, el tio Julio (gran amic meu de tota la vida) em digue que ho havia canviat pel peix fregit (que era peix de l'any 63), pero no importava res....... estava tan a gust amb la companyia granota que ja no m'importava res mes.
El Xoto d'albalat em demanava que li donara instruccions a un amic seu xoto per arribar al Cabanyal (jo, que fa molts anys que no visc alli)
Despres del sopar vingue la festorra.......... nit de platja, cubates, tertulia i algun que altre "tinglao" en algun wc dels pubs (m'imagine que ja sabeu de que va el tema) ..................... Un deu a tots, nanos.....un deu !!!
Alguns quedarem per a l'ultim pub de la nit "Rumbo 154".... mare meua...quina festa......... El Jimbo eixe es un tio collonut!!! La Pitiklyna i jo ens marcarem una baxata amb el permis del tio Pitiklyn..... i les llagrimes continuen caiguent.
Ara, estic a la refineria, estic de guardia ja que tinc un paio que esta malalt i em toca fotre'm. Ahir vaig arribar a l'illa amb llagrimes als ulls i encara em queden. No sabeu el que teniu, nanos..... teniu algo molt gran que es diu GRANOTISME i que es molt mes gran que qualsevol altra cosa en el mon. Jo des d'aci vull donar-vos les gracies per tot, per fer-me recordar tantes coses i sentir tantes coses. GRACIES A TOTS.
Cada vegada que vaig a Valencia, em costa mes tornar-me'n a aquesta illa. El que tinc clar es que la proxima vegada que vaja a Valencia, no crec que puga tornar aci i es per l'enveja que vos tinc!!
Salut i forca a tots.
MAXO EL LLEVANT.
-
Gràcies per aquest mensatje , nosaltres també estem molt contents d´haver-te conegut.
La distància no existeix a la nostra memòria , i dies com el que vam passar queden sempre al nostre arxiu.
Moltes emocions , sorpreses , i sobre tot bona gent.
Un abraçada molt forta i que gràcies a aquestes eina com és el forogranota, i a tots els foreros et puguis trobar més prop de Granota City.
Saludos
Fritz
-
Eiiii Tu si que ets un monstre. ¡¡¡¡ I ton pare…. collonut, segur que està plantejant-se entrar al fòrum, je,je.
Jo pense que s'ho passarem tots i totes molt bé, i estic segur que es repetirà ¡¡¡¡. Gràcies pel rom i per la teua companyia. Salut.P.E.: Per cert si vols trobar impressions de la gent del sopar, pega una miradeta ací; http://www.forogranota.com/viewtopic.php?t=5766
-
Amic vinatea (Xavier):
Gracies per tot, nano!! un deu d'organitzacio i un deu per la contractacio dels cambrers que tenieu a Casa Julio…...... Menudos Cracks.
Mon pare s'ho passa d'allo mes be...... la castanya que va agafar va ser Olimpica!! I si, s'esta pensant entrar al forum, encara que no enten massa d'aquestes coses!!
Si organitzeu un altre soparot, per favor, fes-me-ho saber, ja que faria plans per a estar alli de nou.
Gracies a tots........... i una cosa mes..... VICTORIERO..... AMB EL TEU BES T'EN PORTARES EL MEU COR......... TORNA-ME'L, BANDIDO!!
Salut i forca.
-
Collons macho, menudo mensaje, leyendolo se me ponían los pelos de punta, a ver si es verdad, y la proxíma vez que vengas te quedas ya aquí en valencia, en tu cabañal de toda la vida.
Me alegré mucho de volver a verte, aún y todo que no nos conocíamos mucho, la fiesta se salió, y el final de la noche.................. en rumbo, estubo genial, aún y todo la bachata que nos marcamos (yo no muy bien que digamos.......pero bueno) cuando quieras nos volemos a marcar otra bachata al Pitiklyn no le importaraBesos.
-
@LA_PITIKLYNA:
a ver si es verdad, y la proxíma vez que vengas que quedas ya aquí en valencia, en cu cabañal de toda la vida.
Leé exi, leé
-
@LA_PITIKLYNA:
Collons macho, menudo mensaje, leyendolo se me ponían los pelos de punta, a ver si es verdad, y la proxíma vez que vengas te quedas ya aquí en valencia, en tu cabañal de toda la vida.
Me alegré mucho de volver a verte, aún y todo que no nos conocíamos mucho, la fiesta se salió, y el final de la noche.................. en rumbo, estubo genial, aún y todo la bachata que nos marcamos (yo no muy bien que digamos.......pero bueno) cuando quieras nos volemos a marcar otra bachata al Pitiklyn no le importaraBesos.
VENGA, OS DARE UNA PRIMICIA QUE NO LA SABE NI MI PUNYETERO PAPI (Y MIRA QUE LO QUIERO CON LOCURA, QUE ES MAS GOLFO QUE YO)…......
....... TENGO UNA BUENA OFERTA PARA QUEDARME EN ESPANYA MUY PROXIMAMENTE, LA ESTOY BARAJANDO Y PARECE MUY MUY MUY MUY FACTIBLE QUE ME VAYA PARA ALLA. (RELACIONADA CON EL TEMA PETROLIFERO, SERIA EN TARRAGONA, PERO AL MENOS, ESTOY A UN PAR D'HORITAS DE VALENCIA, NO?? )
-
@Cabanyal-StCroix:
@LA_PITIKLYNA:
VENGA, OS DARE UNA PRIMICIA QUE NO LA SABE NI MI PUNYETERO PAPI (Y MIRA QUE LO QUIERO CON LOCURA, QUE ES MAS GOLFO QUE YO)…......
....... TENGO UNA BUENA OFERTA PARA QUEDARME EN ESPANYA MUY PROXIMAMENTE, LA ESTOY BARAJANDO Y PARECE MUY MUY MUY MUY FACTIBLE QUE ME VAYA PARA ALLA. (RELACIONADA CON EL TEMA PETROLIFERO, SERIA EN TARRAGONA, PERO AL MENOS, ESTOY A UN PAR D'HORITAS DE VALENCIA, NO?? )
Eso es lo que me contaste?????????
Pues espero que no la barajes mucho
Tarragona no está tan lejos de Valencia, en dos horitas (normales, sin correr mucho ) te plantas aquí; pues ya sabes machote¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
Vaig tindre molt de gust en coneixer-te, i des d'ací vull donar-te les gràcies per ser un dels primers foreros que em va obrir les portes de la casa granota. Espere que es torne a repetir la festa i que el futbol ens continue donant més motius per a plorar d'alegria
Una forta abraçada.
P.D.: Recordes que en eixir del Ciutat de València el dia del Poli Ejido digueres que el teu equip i el meu es repartiriem els punts a primera i jo et doní la rao? Vaig mentir-te. No pense com tu. Anem a maxacar-vos en el camp.
-
Iee, nano, on em donares el besset está creixent el monyo de nou!!
Esto e increible!!!
TEns que tornar i aumentar la dosis del tractament!!
-
eh tio!, espero que hayas tenido buen viaje y que vengas pronto para aqui (a la terreta).
aquella mañana que estubimos en casa julio hablando del entrenador ,no acertanos ninguno tio cada vez me sorprende mas este llevant.
bo a vore si vens a tarragona i al menys el diumenges vindras a vore el futbol al ciutat de valencia i a disfrutar amb nosaltres
un abraç amic i ¡MACHO LLEVANT!
-
Iee, nano, on em donares el besset está creixent el monyo de nou!!
Esto e increible!!!
TEns que tornar i aumentar la dosis del tractament!!
GRAUET…........ SI T'HE DONAT UN BES A LA CALVETA I ET CREIX EL PEL.................. NO SERA QUESTIO DE DONAR-TE UN ALTRE BESSET EN ALGUN "ALTRE" LLOC PER A QUE ET CREIXCA MES????
Per cert, encara no m'he llavat els morros despres del bessot que et vaig clavar, nano!! quina calveta, quina calvetaaaaaa
-
@XOTO D'ALBALAT:
Vaig tindre molt de gust en coneixer-te, i des d'ací vull donar-te les gràcies per ser un dels primers foreros que em va obrir les portes de la casa granota. Espere que es torne a repetir la festa i que el futbol ens continue donant més motius per a plorar d'alegria
Una forta abraçada.
P.D.: Recordes que en eixir del Ciutat de València el dia del Poli Ejido digueres que el teu equip i el meu es repartiriem els punts a primera i jo et doní la rao? Vaig mentir-te. No pense com tu. Anem a maxacar-vos en el camp.
NOmes tres coses he de dir-te:
1 - Encara tens el coll fotut despres de tota la demostracio d'amor de l'amic VICTORIERO??? jejejjejeje - jo pensava que anaveu a acabar enrotllats o algo!!
2- Jo ja m'he adonat que ens enganyes....... tu ni ets XOTO ni ets d"albalat......... Tu ets un granota i a mes..... DEL CABANYAL. ( no pots parlar i tindre tant de sentit comu sent del Dameargo CF)
3- M'enganyares a les portes del nostre benvolgut estadi??? - Mare meua!! Mare Meua!! ara la Geperudeta vos va a castigar (al Dameargo CF) amb set anys de malalties, fracasos esportius, directius drogadictes, jugadors gays i venedors de Coca-Cola desventada!!!
Ara, va ser un plaer tindre't entre tots nosaltres Granotes de Cor..... i jo crec que tu ens enganyes i ets un granota mes............ ADMETEIX-HO, COBARDE!!! jejjejeje