PER AL QUE TINGA FOTOS DEL SOPAROT, PER FAVOR…........
-
He de demanar-vos una cosa:
Se que hi ha gent per ahi que te fotos del soparot Forero de la setmana passada.
El Jimbo te un munt de fotos que ens vam fer als diversos pubs que anarem. M'imagine que hi haura gent que tindra fotos del gran Bar on soparem i demes…..... Per favor, envieu-me-les al meu hotmail: granotaexiliao@hotmail.com EM FA MOLTA "ILU" .
gracies.
-
yo te mandaría bonico, pero perdí esa película
asi que cuando le manden al exi, me mandan a mi, pofis!!!
virginia@prunus.com.ar
-
I dels camates, i dels camates, fotos dels camates ¡¡¡¡¡ . Jimbo on estàs ?
-
y per a mi també perfa
Migue_1430@hotmail.com
-
No se si tens el e-mule. Per si hi ha cas, t´envie el link
Si no, me ho dius i buscarem la manera.
Au
-
No se si tens el e-mule. Per si hi ha cas, t´envie el link
Si no, me ho dius i buscarem la manera.
Au
emule??? xe, pa "mulo" ja estic jo… jo no tinc res d'aixo, xe.. jo soc mes de poble que les llonganisses.
-
PUES YO GRAU LO TENGO EN EL EMULE PERO SIEMPRE ESTA SIN CONEXION EN ROJO. Y ESO ES O PORQUE TU NO LO TIENES ABIERTO EL EMULE O UTILIZAS UN SERVIDOR DISTINTO AL MIO (RAZORBACK2).
-
jo ho tinc a l'e-mule i no hi ha forma.
Mai troba ninguna font.
-
Aquí el que tiene que dar la cara en el tema de las fotos es….
JIMBO
-
a mi me pasa igual con el emule…
no bajan ni a palos...
-
@Silvestre:
PUES YO GRAU LO TENGO EN EL EMULE PERO SIEMPRE ESTA SIN CONEXION EN ROJO. Y ESO ES O PORQUE TU NO LO TIENES ABIERTO EL EMULE O UTILIZAS UN SERVIDOR DISTINTO AL MIO (RAZORBACK2).
En el RAZORBACK2 ese no me deja porque dice que está lleno. Me conecta, por su propia decisión en LIMPIAVIRUS.COM
Pero ésto, en principio debe de dar lo mismo con tal de que sean servidores de las respectivas listas (tuya y mía).
Lo cierto es que no pirula. Decirme otra forma de enviarlas.
-