Portugal- Anglaterra
-
En el partit de Portugal contra la sel·lecció autonòmica d'anglaterra he sentit o m'ha semblat sentir varies vegades "és un xoto el que no bote, és, és", no l'heu sentit?. El comente a casa i es descollonen i al poc de temps, tots s'han quedat mirant-me al·lucinats al sentir-ho, no us n'heu adonat?.
-
En el partit de Portugal contra la sel·lecció autonòmica d'anglaterra he sentit o m'ha semblat sentir varies vegades "és un xoto el que no bote, és, és", no l'heu sentit?. El comente a casa i es descollonen i al poc de temps, tots s'han quedat mirant-me al·lucinats al sentir-ho, no se'n heu adonat?.
La veritat és que no, perque ja tinc que fer prou d'esforç per tractar de no escoltar les gelipollaes del Mitxel.
-
En el partit de Portugal contra la sel·lecció autonòmica d'anglaterra he sentit o m'ha semblat sentir varies vegades "és un xoto el que no bote, és, és", no l'heu sentit?. El comente a casa i es descollonen i al poc de temps, tots s'han quedat mirant-me al·lucinats al sentir-ho, no se'n heu adonat?.
SI SI SI SI JEJEJJEJEJE VINATEA NO ETS L'UNIC!!!!!!! EN MA CASA NO SE HO CREIEN I JO PARTINTME EL CUL.!!!!!
COLLONS QUINA AGUDESSA AUDITIVA TENIM. ANAVA A FICAR UN POST D'ESTE TEMA PERÒ EM FEIA VERGONYA PER SI ERA L'UNIC JEJEJJEJEJE
-
yo también lo oí!!!
-
jajajajajajajajajaja ¿de veres? jajajajajajaja
ES SENT, ES NOTA, EL PORTUGAL ES GRANOTA