Donde está la página de "deportes con duende"?
-
Es que suelo escuchar los programas de las descargas y últimamente me da mensajes de que esa págiina ya no existe
-
En el mismo sitio, simplemente que el viernes hubieron problemas con la pagina de descarga , hoy iba a mirarlo y a dar parte ,pero hoy ha estado chungo y no ha ido a la emisora,asi que no se si es que estan intentando arreglarla o que no ha podido avisar
-
Avui no l'he trobat a la seva hora, ni al dial ni a internet. El dijous li vaig sentir comentar que no tardaria en agafar vacances, però no tan ràpid supose.
-
En el mismo sitio, simplemente que el viernes hubieron problemas con la pagina de descarga , hoy iba a mirarlo y a dar parte ,pero hoy ha estado chungo y no ha ido a la emisora,asi que no se si es que estan intentando arreglarla o que no ha podido avisar
Hem creuat els missatges. Aclarit queda.
Gràcies i qu´es millore.
-
No CARLES, segons he llegit en el seu mur de facebook, no es trobava bé i no ha fet programa, demà en principi tornarà .I en quant a la vacances crec que el dimecres en acabar la meua intervenció va dir que igual allargava fins a la tercera setmana del mes que ve
-
Si, seria el dimecres. Escolti els teus comentaris de cinema i com t'han dit altres, em van agradar.
Bé, un mes tenim per davant d'emissió.
Intentaré seguir-lo en el seu mur quan acabe.
Gràcies de nou enanoinfiltrado.
-
Hoy a las 20h he puesto la emisora y no habia programa. Ya se ha acabado esta temporada Musso??
-
Hoy a las 20h he puesto la emisora y no habia programa. Ya se ha acabado esta temporada Musso??
No, que hoy estaba chungo el duende y no lo ha hecho, mañana en principio ya todo normal, y me parece que tiene previsto alargar este año hasta la penultima semana de junio
-
Si, seria el dimecres. Escolti els teus comentaris de cinema i com t'han dit altres, em van agradar.
Gràcies de nou enanoinfiltrado.Jajajaja jo no vaig parlar de cinema,no soc cinefil,aquesta setmana passada vaig parlar de La Maldicion de Doña Dora al Quilmez argentí
-
Gracias por la info. Mañana estaremos ahi con la oreja pegada pues. Ya se ha convertido para mi en programa de cabecera.
Grandisima la anecdota de la maldicion de Doña Dora.
-
Gràcies de nou enanoinfiltrado.Jajajaja jo no vaig parlar de cinema,no soc cinefil,aquesta setmana passada vaig parlar de La Maldicion de Doña Dora al Quilmez argentí
Eixint i entrant a la cuina (on tinc la ràdio), amb el Duende i les seves cites habituals a títols de pel·lícules fent paral·lelismes, i escoltar que hi havia un documental respecte a la història de la maledicció d'aquesta senyora bruixa amb l'equip de futbol argentí que volien promocionar, ha sigut la confusió en el teu relat.
Disculpes.
La d'avui de Rep, interessant i trista.
-
Eixint i entrant a la cuina (on tinc la ràdio), amb el Duende i les seves cites habituals a títols de pel·lícules fent paral·lelismes, i escoltar que hi havia un documental respecte a la història de la maledicció d'aquesta senyora bruixa amb l'equip de futbol argentí que volien promocionar, ha sigut la confusió en el teu relat.
Disculpes.
La d'avui de Rep, interessant i trista.
No ,CARLES ,no hi ha res que disculpar, però és que justament de cinema , poc em sentiràs parlar a mi, no sóc res "cinéfilo".Si hagueres dit per exemple música ,ahí si que és fàcil que haguera sigut jo, col·leccione vinils des dels anys 80, i tinc una col·lecció prou aseada, però de cinema i motors és algo que mai em sentiràs parlar perquè mai he tingut cap interès per ambdues coses.
La de Rep, és certament una història molt trista ,ja des dels seus orígens , poc reconeixement en la naranja mecanica del 74 y 78, quan va ser un dels seus jugadors destacats, i després potser massa noble i massa bona gent, que mai ha volgut embrutar el nom dels companys ,per a treure profit, per exemple escrivint unes memories o algo aixi. Lo mes fort los del Ajax, passa dels seus antics jugadors si aquestos han tingut mala sort o mal cap en la seva vida .
-
Hoy por asuntos de trabajo solo he podido escuchar la primera media hora y no he podido escuchar tu intervencion Musso y la historia del jugador holandes. Puedes poner el enlace del programa de hoy??
-
-
Gracias
-
Me ha gustado lo que ha dicho el Duence sobre la llegada de Mendilibar. La opinión de MS ha sido la que ha traído a este entrenador y parece ser que el mismo MS no estaba muy seguro de Caparrós. El otro día me comentaba un amigo, creo que acertadamente, que el tema de Caparrós era de Kiko y nada más que de Kiko.
-
Al final, el jueves que viene es el ultimo programa de esta temporada