PER QUÈ TOT EL PARIPÉ DEL PROJECTE ESPORTIU PER A PRECIADO?
-
Després d'un temps per reflexionar, em ve al cap allò que va eixir fa unes setmanes a la web oficial on es deia que el club havia ofert un projecte esportiu a Preciado i este li havia agradat i l'havia acceptat. Sembla ser que tot era un paripé per fer veure que la directiva volia renovar a Preciado i després buscar una excusa per penjar-li el mort al pobre Manolo i no tenir així que renovar-lo i no quedar com als malos de la película alhora.
Jo tenia tan assumit que Preciado no renovaria, per molt que cantàrem, que ni vaig prestar atenció en el seu moment a la maniobra maquiavèlica teledirigida per Pedro Villarroel. Jo he eixit, quan he considerat que les critiques eren abusives i desconsiderades, a defendre als màxims accionistes del Llevant, però he de confessar que actuacions com estes són les més difícils de justificar.
Era necessari tot este paripé? El gran problema de Pedro Villarroel és que no entén a la masa social granota i per això és difícil entendre'l a ell. Tan difícil era dir que no volia renovar a Preciado? Per quedar Pedro Villarroel com a bo de la pel·lícula era precís fer quedar a Preciado com al roïn? Tan mal assessorat està Pedro Villarroel que creia que no ens adonaríem del que pretenia?
Què hem de pensar d'una persona que s'ha deixat la pell i els diners per este club però tracta a la gent d'una forma tan absolutament paternalista i cau en l'error de menysprear l'intel·ligència dels granotes?
Eixe és el gran defecte de Pedro Villarroel, per això podrà arribar a tindre el reconeixement i el respecte dels granotes, però mai guanyarà el seu cor i la seua estima.
"Sin acritud"
-
totalment d'acord, Villarro té el mateix problema de tots els dictadors que no podrán mai comprar els sentiments del poble.
-
JO CREC QUE ESTA PROU CLAR . O NO ?
-
Els únics errors de Pedro Villarroel són: no saber vendre la seua imatge i ficar-se en temes esportius més del compte.
A vegades és millor fer alguna cosa malament però quedar bé amb la gent que fer alguna cosa pel bé de l'entitat i quedar com un dictador front la afició. Ara bé, qué li convé al club? una cosa o l'altra?
-
Si Villaroel ha hecho esto , tendra sus motivos, que tal vez no podamos entender la aficion.
Villaroel sabe lo que se hace
-
@Malvagranota:
Si Villaroel ha hecho esto , tendra sus motivos, que tal vez no podamos entender la aficion.
Villaroel sabe lo que se haceJo no dic que no tinga els seus motius. Jo no dic que sàpiga el que fa. El que dic és que una Societat Anònima Esportiva és una empresa, ni més ni menys, amb la diferència que hi ha sentiments (cosa que no sol passar amb la resta d'empreses) però que té un funcionament semblant. Per això Pedro Villarroel ha de recordar quin és el seu producte i a qui va destinat, qui és el consumidor. L'home pensa que el consumidor és estúpid i això, com a mínim, mosqueja. A mi no em sembla mal que Villarroel faça el que li done la gana (tal i com fa actualment), ja que l'empresa és seua, però que després no pretenga que el consumidor estiga content i compre el seu producte amb el mateix entussiasme que si hi haguera més interactivitat. També em sembla legítim que Pedro Villarroel siga de nou president del Llevant, però que amb la seua tutela paternalista i menyspreu continu a l'afició no espere ser president per aclamació popular.
A una afició de 95 anys d'història no se li pot pretendre (que no aconseguir) prendre el pel. Les coses s'ha de fer de cara, amb valentia i amb respecte. Nosaltres respectarem la seua decisió, però no consentirem la burla.
-
@Malvagranota:
Villaroel sabe lo que se haceVillaroel tb se equivoca y se a equivocado, y no digo q el nuevo mister lo vaya a acer mal!