Si es confirmés el de harte
-
I a més , haguessin més grates sorpreses, podríem trobar justificació a aquesta pujada del 50 per cent en els abonaments.
Amb això no em vull ficar en la vida de ningú, però crec que sortiria mes car l'abonament si val 150 i al gener estem descendits que si val 250 i tenim un any ple d'emoció i espectacle.
Amb tot això vull dir que fins el dia de la presentació no se sabrà si els abonaments són barats o cars, encara que hagin tret la tarifa al juliol.
-
Esta claro que a todos nos molaria unos pases asequibles economicamente, ayudas a los necesitados, es decir jovenes i tal, tb pases familiares, para las supuestas familias que este año no se van a poder sacar el pase….
Pero tambien queremos repescar jugadores tipo juanfran ballesteros, que si cesiones como portillo o bueno fichajes como harte i no secundones que todos sabemos mas o menos cuales son.
hasta ahi todo claro, pero nens, todo esto cuesta pasta, que no siempre va a estar villarroel pagando todo no??, i yo quiero ver a mi levante en primera, ver un buen futbol por parte de los jugadores, i al descanso ir a mear en condiciones, y de paso, cuando no sepa en que minuto vamos, poder ver bien el marcador desde orriols.
No es que yo vaya de rico, pero los pases no me parecen tan malos, si de verdad queremos estar muchos años ahi arriba.Asi que un poco de comprension nunca viene mal, i como dice lliure
hasta la presentacion no sabremos si realmente, se han hecho o se ha intentado hacer bien las cosas o mal
-
ME PARECE MUY BIEN LO QUE HABEIS DICHO LOS DOS!!!
Y LO QUE NO ME CABE DUDA ES QUE MAL A PROPOSITO NO VAN A HACER LAS COSAS!SEGURO QUE HAY ALGUNO QUE PORQUE EL DIA DE LA PRESENTACIÓN NO DEN HORCHATA Y HAYA QUE PAGAR SE QUEJA!!!
-
DONDE ESTÁ EL PASE FAMILIAR!!
-
Parece que se va confirmando. Un gran fichaje SI SEÑOR
-
D'acord però amb sensibilitat ¡¡¡¡.
Vull dir, d'acord amb els preus, però, si jo per exemple, abonats jo i el meu fill un mogolló d'anys, vull apuntar a la meua filla amb nosaltres, d'inici no podré, i després igual no pot estar amb nosaltres, . Resultat no li faré el passe, per què tampoc no es imprescindible i la majoria de partits no anava a vindre, però, un altra. Enguany molta gent que venia a partits solts amb la Penya Tòtil, els hem convençut per què es traguen el passe, fins a 10 persones, a hores d'ara, que l'any passat no eren sòcis, però clar volen estar amb nosaltres, si no, ja vorem.....