FOTOS DEL SOPAR FORERO BY JIMBO
-
no se puede entrar
-
pues yo ya las tengo, por cierto VICTORIERO q manera de txupar camara el tio
VAYA CRACK de la situacion
-
qu'e-mulen per ahí ¡¡¡¡¡¡¡¡ posa l'enllaç ¡¡¡¡
-
¡Qué tiempos aquellos!
¡Ummmmmm!
¡Aaaaaaaaaaaaay!
-
qu'e-mulen per ahí ¡¡¡¡¡¡¡¡ posa l'enllaç ¡¡¡¡
ho sento xavier, sóc un analfabet de la informàtica,
jo només sé que li he donat al link se m'ha posat el flashget, m'han baixat comprimides ,
li he donat al winrar i ja està, però no se que fer per a passar-les
-
WENAS A TODOS.
HA CONTACTADO CONMIGO POR MESSENGER EL AMIGO JIMBO Y POR LO VISTO TIENE PROBLEMAS PARA ENTRAR EN EL FORO, PERO ME HE DADO UN LINK PARA QUE OS BAJEIS LAS FOTOS DEL SOPAR EN CASA JULIO, PARA TODO AQUEL QUE LAS QUIERA AQUI STANquin programa es necessita per a poder veure'les?? i com el consegueix???? es que soc mes burro que taco.
-
Com va per les illes?, necesites el Winrar, per lo menos a mi se m'ha obert aixina. Quin Ron canalla portares, de p.m. Al próxim portes més pero pasa per caixa ó te arruinarem.
-
M'imatgine que és per que els que teniu ono us deixa entrar i als que no en tenim, no.Si algú amb ono les pot penjar a l'e-mule ho agraïrem. Ah que ho diha que les ha penjades.
-
Com va per les illes?, necesites el Winrar, per lo menos a mi se m'ha obert aixina. Quin Ron canalla portares, de p.m. Al próxim portes més pero pasa per caixa ó te arruinarem.
Aci a les illes estic com sempre….. FINS ALS OUS!! de veritat t'ho dic..... estic que se me cauen les llagrimotes al pensar en Valencia (no amb el VALENCIA,EH??)............ no se si es "morrinya" o si es que estic fins la fava d'estar aci. Cada vegada em planteje mes la possibilitat de pirar-me a Valencia (Cabanyal, clar) a viure........ aquesta illa sera un "paradis" de platjes i demes, pero la gent es HORROROSA!! AIIIIIIIIIIIIIII mare que ganetes que tinc de tornar a la meva fantastica REPUBLICA FEDERAL DEMOCRATICA DEL CABANYAL.
-
JEJEJEJEJEJEE
JA LES HE POGUT VEURE…..... MENUDES CARETES DE "CASTANYOTA" QUE ES GASTEN ALGUNS......... (CREC QUE M'HE DE INCLOURE)....... MENUDA BUFA AGAFAREM MES D'UN!! JEJEJEJE
PERO......... I LO BE QUE S'HO VAM PASSAR, QUE???
SALUTACIONS
SALUT I FORCA A TOTS!!
-
yo no puedo verlas…..
si alguien me las pasa, muchas garcias!
este es mi correo: virginia@prunus.com.ar
saludos a quien quiera recibirlos
vir
-
ed2k://|file|sopar_forero.rar|1072714|3 ... c18a86a61|">sopar_forero.rar
Copiar todo que no se xq no sale todo azul o bien poner sopar forero y au.
-
mi problema (en este caso.. porq problemaaaaas uffff ) bueno, es lo de "*.rar"
-
@VIRGINIA RACCA:
mi problema (en este caso.. porq problemaaaaas uffff ) bueno, es lo de "*.rar"
Tendrás que instalarte el Winrar. Si tienes winzip prescinde de él y quedate con este.
-
Vir, si todavía no se t ha solucionado el problema te las puedo pasar por el msn, si me ves conectada pos dimelo