MD ràdio ahir
-
Antonio Descalzo va ser molt crític ahir amb l'aliniació del Llevant contra l'Elx, sobretot per no haver jugat Congo junt a Aganzo d'inici. Jo no ho entenc, perquè entre els partits que he vist per televisió i tots els del Ciutat de València, no ha hagut cap equip que jugara fora de casa ni la meitat del que va jugar el Llevant a Elx.
Quan va acabar el partit jo estava molt fotut però, al mateix temps, orgullós del meu equip. Si s'haguera tingut encert de cara a porteria estaríem parlant del genial Manolo Preciado (que per a mi ho es encara que no guanyàrem).En quant a Congo, no sé jo si és bo que jugue tot el partit, perquè durant moltes fases està prou absent. De fet el públic passa de estar criticant-lo perquè no treballa molt, a aclamar-lo quan fa una genialitat. El veig més com a un revulsiu que per a jugar tot el partit.
En fi, jo confie totalment en Preciado i admire la feina que està fent.
-
totalmente de acuerdo
-
Una cosa es certa, en la roda de prensa Preciado va dir que no al.linea a Descarga perque Pinilleitor i Rubiales son mes ofensius i despres trau un sol davanter .
1- Jo opine que Descarga es molt mes ofensiu i te mes calitat técnica amb el balo que Rubiales.
2- Si posa uns laterals mes ofensius, ¿ es per a compensar la poca presencia de davanters?Ell mateix provoca la confusio amb les seues declaracions.
Ara be, jo no vaig vore el partit, i amb el reportatge de Tv pareix que la image del equip fou prou bona. De fet a mi m´agrada vore mes presencia al mig del camp. Pero me pareix que la efectivitat de Aganzo cau quan esta jogant sol davant (i amb Cuellar l´hi pasa el mateix), i sembla que Riverinho dona mes rendiment jogant retrasat (ja s´acostumat a eixa possicio).
Una evidencia es que quan jogem amb Carpin i Riveriho com a doble pivot , tenim problemes (tota la temporada anterior + partit d´Almeria + algun atre partit perdut esta temporada).
-
Jo també el vaig sentir i per a mi que va pixar fora de test.
Va criticar, al meu parer, perque van perdre. Perque el Llevant va jugar un bon partit per a ser fora de casa.
De totes maneres a mi el que més em va sorprendre és que demanara que Felix fóra titular en lloc d'Alexis!
I no és que Fèlix siga roïn, però Alexis està jugant de categoria (o "de paladar") i encara que Fèlix té totes les garanties, jo crec que Alexis no és discutible en la defensa.
A més també em va sorprendre que mentres deia que no li agradava tant de canvi, ell apostava per tocar l'eix de la defensa… potser la línia que està funcionant millor de tot l'equip. ¿¿?? No ho entenc.
Jo pense que si hagueren guanyat no haguera dit moltes coses de les que va dir. Encara que amb l'assumpte de Congo li done la raó. Jo també vull vore a Congo de punta i Aganzo a la mitjapunta. (Crec que rendiriem més que la parella Aganzo-Cuéllar)
-
Jo també el vaig sentir i per a mi que va pixar fora de test.
Va criticar, al meu parer, perque van perdre. Perque el Llevant va jugar un bon partit per a ser fora de casa.
Ahí no estic d'acord, i no és per defensar Descalzo. Ell vé dient jornada rere jornada que han de jugar junts Congo i "Garbanso", cosa que estic totalment d'acord amb ell.
De totes maneres a mi el que més em va sorprendre és que demanara que Felix fóra titular en lloc d'Alexis!
I no és que Fèlix siga roïn, però Alexis està jugant de categoria (o "de paladar") i encara que Fèlix té totes les garanties, jo crec que Alexis no és discutible en la defensa.
Veus, ací estic d'acord amb tu, no tocaria la defensa. Ell ho comentava perquè Felix trau el baló en millors condicions que Jesule i Alexis, però el que ha de traure el baló és Rivera, no un defensa, és la meua opinió.
A més també em va sorprendre que mentres deia que no li agradava tant de canvi, ell apostava per tocar l'eix de la defensa… potser la línia que està funcionant millor de tot l'equip. ¿¿?? No ho entenc.
Jo pense que si hagueren guanyat no haguera dit moltes coses de les que va dir. Encara que amb l'assumpte de Congo li done la raó. Jo també vull vore a Congo de punta i Aganzo a la mitjapunta. (Crec que rendiriem més que la parella Aganzo-Cuéllar)
Jo crec que va sent l'hora de que Preciado es defineixca per un onze fixe, que funcionen de memòria. En qualsevòl cas, crec que Preciado és un grandísim entrenador, encara que moltes vegades no estiga d'acord amb l'alineació que trau els diumenges.
-
YA ESTA BIEN SEÑOR DESCALZO DE HACER COMENTARIOS QUE CREEN DESUNIÓN ENTRE LA AFICIÓN Y NUESTRO GRAN ENTRENADOR MANOLO PRECIADO.
QUE BIEN SE VEN LOS TOROS DESDE LA BARRERA VERDAD DESCALZO!!!!!
REMEMOS TODOS UNIDOS CON UN MISMO FIN.A FINAL DE TEMPORADA SI NO SE LOGRA EL ASCENSO YA SERA MOMENTO DE HACER COMENTARIOS.
QUE QUEDE CLARO QUE NO COMPARTO MUCHAS DE LAS OPINIONES DE DESCALZO, COMO YA HE DEJADO CLARO EN OTRO MENSAJE.
ANIMO PRECIADO!!!!!!!!!!!!!!!
-
Descalzo analiza los partidos en profundidad. Y lo hace normalmente muy bien.
Jugamos bien en Elche pero sin remate, Y eso es peor que jugar peor y rematar bien. Nunca tuvimos una plantilla mejor. Y hay que sacarle rendimiento. No conformarse con SIETE goles en ONCE partidos fuera de casa.
Decir que Descalzo crea desunión es de nuevo VOLVER A MATAR AL MENSAJERO. Y eso sí que crea desunión y fomenta el radicalismo.
-
Si Descalzo critica a Preciado no lo hace para crear desunión entre nosotros, lo hace pq le duele ver perder al ekipo y pq cree q hay cosas q se pueden mejorar.
Él es un enamorado de Congo y yo lo respeto, aunk creo q a Preciado es difícil convencerlo ahora de q pase a jugar con dos puntas (cosa q dixo sea de paso me parece bien x tener personalidad y creer en sus ideas y mal x no escuxar opiniones válidas y dar una mayor ofensividad al ekipo) y tb pienso q Congo se sube a la parra cdo tiene dos partidos wenos y juega paseando.
Si Congo corriese todos los días como en el Camp Nou, sería titular siempre, pq tiene nivel para serlo en muchos clubes de Primera División, pero la realidad dice q es un jugador irregular, difícil de motivar y q a veces te hace jugar con diez.
De todos modos, tb pienso q en Elche Aganzo estuvo muy sólo contra tres centrales y q la presencia de Congo hubiera creado más puntos de preocupación entre los defensas del Elche y hubiera servido para abrir más espacios. Rivera es un genio, e intentó moverse con inteligencia como segundo punta, pero se preocupa tb de ayudar a circular el balón en el centro del campo e incluso de echar una mano atrás, x lo q sus apariciones en atake son más esporádicas (aunk lo parezca, todavía no es Dios…). Además, está haciendo goles, pero tco es un rematador y se le nota.
Todo esto no kita q el Levante le diera un baño al Elche hasta el gol de Moisés (q para mí se traga Mora, al q parece q no pueda criticar nunca x star haciendo una temporada fantástica y ser un portero q podría jugar tb en muchos ekipos de primera) y q si se hubiese ganado nadie hablaría de sto, pero no es menos cierto q yo tb soy de los q consideran q ste ekipo debería ser un pelín más ambicioso, pese a q la segunda es lo difícil q sabemos y q Preciado tiene al ekipo en una magnífica posición.No soy partidario de criticar x criticar a Preciado, pero creo que todos podemos dar nuestra opinión si es constructiva. Un abrazo.
-
QUE ANTONIO DESCALZO TIENE LA BOCA MUY LARGA LO SABEMOS TODOS.
YA EN SU ETAPA DE ENTRENADOR DEL FEMENINO TUBO ALGUN TOQUE DE ATENCION POR SUS DECLARACIONES.
ASI QUE PEDIRLE AHORA, YA QUE ESTA DESVINCULADO CON EL CLUB, QUE SE CALLE VA HA SER DIFICIL.
PERO DEBERIA MIRAR LO QUE ES Y GRACIAS A QUIEN ES, ANTES DE HACER ESE TIPO DE DECLARACIONES. NO CONOZCO NINGUN ENTRENADOR QUE SE PRECIE QUE CRITIQUE A OTRO POR UNA ALINEACION, PERO ESTA DE COMENTARISTA Y EN "MD".
COMO DIRIAN EN RADIO LUZ: " dios nos asista"
-
ke le pareceria a descalzo ke preciado dijera en la radio ke el saguntino deberia jugar con 2 puntas y 3 mediocentros?
-
superchango escrigué:
Jo també el vaig sentir i per a mi que va pixar fora de test.Va criticar, al meu parer, perque van perdre. Perque el Llevant va jugar un bon partit per a ser fora de casa.
Ahí no estic d'acord, i no és per defensar Descalzo. Ell vé dient jornada rere jornada que han de jugar junts Congo i "Garbanso", cosa que estic totalment d'acord amb ell.
–--------
Jo no dic que haja pixat fóra de test perque critique que no jugue Congo d'inici, que estic a favor. Jo dic que va pixar fora de test perque va criticar durament l'aliniació i a l'entrenador en un partit en el que l'equip va fer un gran futbol... pero va perdre.
És a dir que si l'equip haguera fet el mateix però haguera guanyat, segurament hauria dit el mateix sobre Congo y Cuéllar (i jo li donaria rao) però no hauria pegat tanta canya al entrenador i segurament s'hauria estalviat la burrada de dir que s'ha de modificar el centre de la defensa menys golejada de la lliga. (Amb tots els respectes per a Fèlix que és un PEASO central... però és de lògica).
És a dir, que per a mi l'altre dia es va aprofitar del resultat per a criticar una miqueta per criticar, sense massa fonament. Haguera calgut que diguera que es va fer un gran partit, que l'alineació era prou correcta (per a mi jugar amb Rivera a la mitjapunta és ser prou ofensiu encara que es deixe a Congo). I que l'equip va funcionar bé, que no es va guanyar per mala sort i falta d'encert dalt. Però no perque no jugara Congo o perque no es traguera la pilota de darrere be, per l'amor de Déu!
-
Sí, Kroak, si jo respecte molt totes les opinions, només que la d'ahir d'Antonio em va semblar tremendament crítica i us volia contar el meu punt de vista.
I per cert, m'ha semblat magistral això que has escrit sobre Congo.
-
Antonio Descalzo es mu cansino el pobre. Força ACERO!!!
Por cierto, Fonseca5, realmente crees que Descarga es más ofensivo que Rubiales???
Está claro que Descarga es el amo, y que defiende de categoría, pero hombre, la discusión estaría en la banda derecha, con Pinillos, pero yo creo que en la izquierda tiene que jugar Rubiales, y por supuesto, es mucho más ofensivo, y también más técnico que Descarga, en mi opinión.
-
Yo creo que el planteamiento inicial de Preciado fue muy bueno. De hecho, les pegamos un baño de agarrate y no te menees en la primera parte.
Aganzo, pese a estar solo, tuvo varias ocasiones de gol que no pudo materializar. Preciado no tiene la culpa de esto.
En la segunda parte fue distinto. Ellos marcaron y se echaron atrás buscando el contragolpe. Nosotros no pudimos hacer más, sobretodo pq Rivera estaba totalmente fundido.
Ahora, a ganar al Leganés i au
-
@KROAK:
hasta el gol de Moisés (q para mí se traga Mora, al q parece q no pueda criticar nunca x star haciendo una temporada fantástica y ser un portero q podría jugar tb en muchos ekipos de primera)
Los dos ultimos goles encajados son mas desmerito de Mora que merito del que lanza la falta.
Vale que en el del Rayo la barrera se abra, pero reacciona tarde y mal, poniendo el pie cuando podia haber puesto las manos.
El de Moises, igual. Reacciona muy tarde para una falta de 30 metros que tampoco iba tan fuerte.
Mora hizo una 1ª vuelta magnifica, al igual que nuestro sistema defensivo, en esta 2ª ha empezado con el pie cambiado, esperemos que recupere el nivel pronto, que nos hace mucha falta.
Congo es un jugador que el solo se esta echado a perder, sinceramente. Un jugador con unas cualidades fisicas y tecnicas excelentes, que no aprovecha ni en el 50% de los partidos. Que solo se motiva ante grandes equipos (y a poder ser que televisen el partido) y dias puntuales. Mas pendiente del aplauso facil que del bien del equipo. Pero esto no es nada nuevo sobre el sol.
-
Granota pof, lo de Congo es q me imagine q podia ser algo así y busqué los números y son impresionantes…
-
@azed:
Yo creo que el planteamiento inicial de Preciado fue muy bueno. De hecho, les pegamos un baño de agarrate y no te menees en la primera parte.
Aganzo, pese a estar solo, tuvo varias ocasiones de gol que no pudo materializar. Preciado no tiene la culpa de esto.
En la segunda parte fue distinto. Ellos marcaron y se echaron atrás buscando el contragolpe. Nosotros no pudimos hacer más, sobretodo pq Rivera estaba totalmente fundido.
Ahora, a ganar al Leganés i au
HASTA QUE NOS MARCARON EL GOL EL EQUIPO JUGO DE CINE (AUNQUE NO MARCÓ), EL PROBLEMA QUE YO VÍ, ES DESPUES DE MARCARNOS EL ELCHE (CON CONGO,REGI Y CUELLAR EN EL CAMPO), AHÍ SE DECOMPUESO EL EQUIPO, EL ELCHE SE REPLEGÓ Y NO TUVIMOS IDEAS CLARAS PARA JUGAR CON EL MARCADOR EN CONTRA.
LOS LATERALES SE DEDICABAN A RIFAR BALONES HACIA EL ÁREA DEL ELCHE, CONGO NO SE DESMARCABA Y JUGABA ANDANDO (MENOS TEATRO Y MAS LUCHA POR EL EQUIPO), REGI ESTUVO TORPÓN (COMO SIEMPRE), CUELLAR PEGADO A BANDA NO DESBORDÓ NI CENTRÓ.
CONCLUSIÓN: MUY BUEN PARTIDO DEL LEVANTE HASTA EL GOL DEL ELCHE(CON UN DELANTERO), Y MUY MAL A PARTIR DE AHÍ (CON TRES DELANTEROS). ESTO FUERA DE CASA YA NOS VIENE PASANDO OTRAS VECES (ALMERIA Y EJIDO) QUE CON TIEMPO POR DELANTE EL EQUIPO ENTREGA EL PARTIDO.
¡¡¡MACHO LLEVANT!!!
-
Si algú em pot dir algun partit del Llevant UE millor que el d'Elx (a excepció que el del Mallorca) que em diga quin. He vist crec que quasi tots i per a mi tal vegada el del Numància podria assemblar-se. La diferència és que en aquell partit la piloteta entrà. Si Aganzo té el seu dia i Rivera no s'enfonsa físicament en la segona part, crec que estaríem parlant de golejada.
-
@Xavier:
Si algú em pot dir algun partit del Llevant UE millor que el d'Elx (a excepció que el del Mallorca) que em diga quin. He vist crec que quasi tots i per a mi tal vegada el del Numància podria assemblar-se. La diferència és que en aquell partit la piloteta entrà. Si Aganzo té el seu dia i Rivera no s'enfonsa físicament en la segona part, crec que estaríem parlant de golejada.
Estoy de acuerdo, para mi los mejores partidos de este año, junto al primer tiempo de Elche, han sido: la primera parte contra el Tenerife, la segunda contra el Sporting y por supuesto el partido del Mallorca.