Copa de España 2020-2021
- 
 @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: He somiat que guanyàvem la final al Barça 2-5. I lo pitjor és que no podia vore-la i em perdia tan gran espectacle.  I els somnis somnis són. 
 Calderón de la Barca
- 
 @kiso-por-vi dijo en Copa de España 2020-2021: @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: He somiat que guanyàvem la final al Barça 2-5. I lo pitjor és que no podia vore-la i em perdia tan gran espectacle.  I els somnis somnis són. 
 Calderón de la BarcaDoncs l'altre dia vaig somiar amb el 2-2 del Valladolid i es va complir  
- 
 @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @kiso-por-vi dijo en Copa de España 2020-2021: @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: He somiat que guanyàvem la final al Barça 2-5. I lo pitjor és que no podia vore-la i em perdia tan gran espectacle.  I els somnis somnis són. 
 Calderón de la BarcaDoncs l'altre dia vaig somiar amb el 2-2 del Valladolid i es va complir  Vaja que és veritat, tant de bo siga així    
- 
 Doncs l'Almeria està jugant realment bé sense estar jugant tots els titulars. 
- 
 Igual si se adelanta el Sevilla saca a Sadiq, una bestia parda cara al gol y que no entiendo que no haya salido de titular. 
- 
 Gol del Sevilla... 
- 
 @rana-baileys dijo en Copa de España 2020-2021: Igual si se adelanta el Sevilla saca a Sadiq, una bestia parda cara al gol y que no entiendo que no haya salido de titular. L'anava a treure abans del gol, llàstima perquè hi havien cada vegada més opcions de sorpasso 
- 
 Pues va a ser el Sevilla el primer clasificado para las semifinales. 
- 
 De momento 1-0 va ganando el Granada al descanso. 
- 
 Granada-Levante en semis per favor i que el Betis elimine al Sevilla en semis. 
- 
 Espero que no nos toque el Sevilla en semis, de los que quedan el que menos deseo a doble partido 
- 
 Goool del Granada 
 Vamosss
- 
 Pues Soldado mete el 2-0 a la contra. 
- 
 Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...
- 
 @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...Granada-Llevant, Granada-Llevant, ai mare la copa, serà possible açó... 
- 
 @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...Granada-Llevant, Granada-Llevant, ai mare la copa, serà possible açó... Em pixe damunt... 
- 
 @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...Granada-Llevant, Granada-Llevant, ai mare la copa, serà possible açó... Em pixe damunt...  
- 
 @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...Granada-Llevant, Granada-Llevant, ai mare la copa, serà possible açó... Em pixe damunt... I quan pasem a la final se caguem tots, i ben cagats!!! 
- 
 @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: @Nabil-El-Zhar dijo en Copa de España 2020-2021: @gimnastico_1909 dijo en Copa de España 2020-2021: Ostras, Pedrín. 
 Que me estoy empezando a emocionar...Granada-Llevant, Granada-Llevant, ai mare la copa, serà possible açó... Em pixe damunt... I quan pasem a la final se caguem tots, i ben cagats!!!  🧻 🧻
- 
 Hoy es noche granota redonda. En semis... el filial ha ganado al Orihuela... Solo falta que el Soria termine la noche con un vaso de leche calentita y dormir.