Enric Franquesa (cedit C.D. Leganés)
-
@rompedor no recorde que va dir Rubimor, quins són els teus motius?
Jo he de dir que també veig problemàtic una possible lesió de Saracchi però sincerament m'agrada més Alex Muñoz de lateral així que si li toca entrar ahí per això, no em sabrà mal. Millor que Franquesa.
La merda és que això suposaria quasi segur la titularitat de Rober Pier de central però tot no es pot en esta vida.
-
@nabil-el-zhar dijo en Enric Franquesa (cedit C.D. Leganés):
No per més sabut, deixa de ser notícia que hui s'ha fet oficial la seua cessió.
Crec que sols @pacollu s'oposava a esta operació. La resta estem d'acord amb ella?
A mi em sembla bé. No crec que anara a jugar massa, i si ens estalviem uns dinerets de la fitxa pues mira, tota pedra fa paret.
-
@joscbf dijo en Enric Franquesa (cedit C.D. Leganés):
@nabil-el-zhar dijo en Enric Franquesa (cedit C.D. Leganés):
No per més sabut, deixa de ser notícia que hui s'ha fet oficial la seua cessió.
Crec que sols @pacollu s'oposava a esta operació. La resta estem d'acord amb ella?
A mi em sembla bé. No crec que anara a jugar massa, i si ens estalviem uns dinerets de la fitxa pues mira, tota pedra fa paret.
A principi d'any ja comentarem que teníem dos laterals i Álex Muñoz pasava per davant, aixina que no tenía molt de sentit.
-
@nabil-el-zhar copio y pego, contestó @rubimor lo mismo que hubiera dicho yo:
*rubimor hace 4 días
@nabil-el-zhar dijo en Mercado de Invierno 2022:
@jmgranota82 dijo en Mercado de Invierno 2022:
Operació correcta.
L'únic que podia eixir, eixirà.A mi me da algo de miedo esa operación. Sarachi es un tio que parece que ademas de la lesion grave, tambien se lesionó a principio de temporada....
Yo la plantilla la dejaría como está.
Además estamos reforzando a un rival directo.*Y añado yo que a mi Franquesa lo veo aprovechable.