Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

Imatge principal als fils

Ayuda
    2
    3
    322
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • Nabil El Zhar Moderador Última edición por

Mentres estava al bany m'he fet una pregunta que trasllade ací @Jorge

Alguna vegada ha sigut (o podria ser) possible (en l'actual format del fòrum) elegir quina imatge apareix junt als títols dels fils?

Vull dir, ara mateix apareix la imatge de l'avatar de la persona creadora del fil. Hi hauria forma de fer que apareguera una imatge elegida per l'usuari? Que per defecte aparega la de l'avatar (o la primera lletra, com passa amb els usuaris que no tenen imatge a l'avatar) però que siguera possible modificar-la i possar una imatge, per exemple, de Nafti al fil de Nafti (al cercle que apareix junt al títol quan estàs vent la llista de fils al subfórum de torn).

Tinc curiositat de saber si es podria o és una cosa impossible. Evidentment imagine que en el cas de poder, hi hauria que tocar massa coses. No val la pena donar feina. Però per saber.

Un ochi râde, altul plânge
      Σιγά σιγά

Responder Citar 2
        1 Respuesta Última respuesta

• gimnastico_1909 Última edición por @Nabil El Zhar

@nabil-el-zhar dijo en Imatge principal als fils:

Mentres estava al bany m'he fet una pregunta que trasllade ací @Jorge

Alguna vegada ha sigut (o podria ser) possible (en l'actual format del fòrum) elegir quina imatge apareix junt als títols dels fils?

Vull dir, ara mateix apareix la imatge de l'avatar de la persona creadora del fil. Hi hauria forma de fer que apareguera una imatge elegida per l'usuari? Que per defecte aparega la de l'avatar (o la primera lletra, com passa amb els usuaris que no tenen imatge a l'avatar) però que siguera possible modificar-la i possar una imatge, per exemple, de Nafti al fil de Nafti (al cercle que apareix junt al títol quan estàs vent la llista de fils al subfórum de torn).

Tinc curiositat de saber si es podria o és una cosa impossible. Evidentment imagine que en el cas de poder, hi hauria que tocar massa coses. No val la pena donar feina. Però per saber.

Com ha anat el bany? Tot bé?

Responder Citar 0

• Nabil El Zhar Moderador Última edición por @gimnastico_1909

@gimnastico_1909 cap problema, generalment tinc molta facilitat per a fer de ventre

Un ochi râde, altul plânge
          Σιγά σιγά

Responder Citar 0

• First post
            Last post