CUIDADO CON LOS NÚMEROS: TRAPICHEOS
-
Cuidadito con el turno, lo digo porque, mi opinión es que van a empezar los trapicheos y las uniones y alianzas, y gente que tenga el 1000 se unirá a los 500 para sacar más cantidad de pases juntos y por lo tanto se perderán turnos, no sé si me explico, a lo mejor ahora va gente a sacar 200 pases de golpe de un montón de números (personaje de la taquilla 4) flipante
-
La impresentable ha segut la xicona eixa que li ha deixat entrar amb ell. Que poca-vergonya ¡¡¡¡¡¡. Ella ja al arribar ha montat pirula "estava el meu cosí i jo vinc a substituir-lo " i després la impresentable, deixa al jovenet eixe que passe amb ella i el de blau de la taquilla 4 . Em fi el meu respecte per tots els que han segut íntegres pel respecte a tota la gent que tenia el seu número, i us assegure que son molts ¡¡¡. Jo he vist com oferien números per diners, gent que demanava que per favor lis tragueren el passe, però, per respecte a la gent de la cua, no s'han deixat embaucar ¡¡¡. Altres.....
-
Encara s'està a temps de fer una falla amb tots els indesitjables de les cues!!!