J16 Racing C. Ferrol 0-0 Levante (V. 22-11-24)
-
Jo crec que a lo que es refereix juca es que el mantindre a rober pier tantes temporades es una mostra mes del desastre de gestio que va fer quico. Rober pier va fer una temporada bona en segona i les altres van ser esperpentiques, no el volia ni el depor en segona i el van voler asi en primera com a titular, sense paraules... Tindre a un jugador cedit d'un equip de segona perque per a ells no donava ni el nivell per a eixa categoria. Despres de tindrel 2 anys cedit encara van tindre ous a demanar una tercera cesio i com el depor continuava sense volerlo ni per a segona al final el van deixar lliure. Per a continuar en la seua esperpendica carrera el tio es va lesionar una temporada sansera i asi el van tindre esperant a que es posara bo per a tornarlo a renovar perque si. L' any que es va baixar va ser un dels majors culpables i el que diga que no esta cegat, va ser protagonista en la majoria de gols encaixats i cada cagada seua era un gol encontra i aixi i tot el van mantindre en segona. Per a mi dels pitjors jugadors de la historia i dels que mes mal ha fet, perque altres no hauran donat la talla o directamente no la tindrien pero almenys van durar poc en el club, pero la gracia de rober pier es va allargar masa temporades
-
@grana16 dijo en J16 Racing C. Ferrol 0-0 Levante (V. 22-11-24):
Jo crec que a lo que es refereix juca es que el mantindre a rober pier tantes temporades es una mostra mes del desastre de gestio que va fer quico.
Para decir eso no hace falta destacarle como ÚNICO jugador mencionado en la crítica a la temporada, y muy concretamente por un error que viene de un rebote DESAFORTUNADO.
Aprovecho para recordaros a todos que en esa temporada precisamente no hizo tantas cagadas y creo que a todos nos estaba dejando una impresión más bien positiva en el global... Por eso le fichó el Sporting y no un Segunda B.
Y con esto no pretendo defender que lo tuviéramos tantos años ni argumentar que sea un gran defensa... me limito a razonar por qué centrarse en atacarle así me parece tan 'acojonante'... tanto como cuando se le silba al volver al Ciutat.