La fAUNA de la cua…..
-
Bé, despres de totes aquestes vivències amb la gran familia granota (han sigut 20 horetes de convivència, propose una menció d´honor a alguns especímens que hi hem trobat, a veure que us sembla…..
1.- PERSONES NON GRATES: LA FOCA DE LA TAQUILLA 4 I EL PETARDO DEL MAROMO QUE HA COLAT LA TIPA.....yeee, que yo estoy aquí por mi primo.....(QUE TE PETEN BRUIXA MENOPAUSICA¡¡¡¡¡¡
2.- Propose fundar la penya JO TAMBÉ SÓC EL 74 (segur que seria de les més nombroses,...je,je.....
3.- PRESIDENT D´HONOR DE L´AFICCIÓ: L´abuelet que ens va prendre el pel ahir de vesprada....el deixarem passar sense nº perquè soles volia 2 opasses i l´home estava mólt major....i un poc més i treu passes per tots els colegues de l´asilo....je,je..... Q FORT.....
s´admiteixen comentaris i noves iniciatives com les anteriors
-
Casiopea creo que despues de lo que cuentas todovia flipo más¡¡
-
3.- PRESIDENT D´HONOR DE L´AFICCIÓ: L´abuelet que ens va prendre el pel ahir de vesprada….el deixarem passar sense nº perquè soles volia 2 opasses i l´home estava mólt major....i un poc més i treu passes per tots els colegues de l´asilo....je,je..... Q FORT.....
Jajajaja… quines estratègies! Visca el sainet!
-
Com diria el gran Buenafuente:
""FESTIVAL DEL HUMOOOOOOOOOOOOOOR""
-
Es para flipar y más todavía.Allí se vió de todo.
-
Jo fins i tot vaig vore a un cantant amb una guitarra allà a la cua, i el més increïble és que només tenia 3 o 4 cordes
-
Jo crec que són contractats. "Servei d'animació al carrer" de la Generalitat Valenciana.