Kedada a la cua.
-
Jo no sé …..., trobe a faltar la cua.... els coneguts.... el sol.... la suor.... eixa cerveseta per refrescar.... eixos insults cap a la directiva.... el de la "taqulla" (sic) 4, etc. Fem una kedada demà i anem i ens solidaritzem amb els que estan allà, podrien demanar a la directiva que duguera una banda de música ....... majorettes..... bombos per animar......, és més ... jo me'n vaig cap allà ja ¡¡¡¡.
-
La meva pregunta es: Ja vorem com vaig a traure'm el passe enguany….....normalment nomes trucava a les oficines, donava la tarjeta de credit, i a fer la ma.... enguany, pareix que aixo es una mica dificil...... i com comprendreu, no vaig a anar a VAlencia a fer-me el passe........ em costaria un ou i part de l'altre!!
-
no entiendo nada no ableis en valenciano q me keo rrayao jejejeje un saludo de cadiz
-
si vais por la tarde de puta madre yo me apunto, es que si es por la mañana no puedo ¡es que me despiden del curro!
-
jo vaig veure un home que després de treure 78 passes el primer dia va dir que podia haver arribat més prompte però que no sabia on estava el camp i li va costar trobar-lo i no estava en la taquilla 4
-
Ya quedaremos para la presentacion, saludos methal, yo tambien echo en falta a la peña de la cola, esque somos unos sufridores cojones.
saludos para todos
macho levante. choto bueno choto muerto