Pido que se retire el video "Els granotes també som.
-
Me parece un video que no ayuda nada a la imagen de la aficion del levante, este acto puede herir seriamente a mas de un aficionado ya sea del valencia como del levante ya que las dos aficiones viven en muchos casos en la misma casa.
Poseo una rana con las mismas caracteristicas que Vicent y el ir al campo desde mi casa se puede trasformar en un peligroso trayecto si confunden mi "mascota" con la otra.Recapacitar y gracias
-
Creo que exageras, peor sería quemar una palmera que no es propiedad tuya y que simboliza el ascenso del Levante…. creo que quemar una camiseta del Chotencia no es para tanto y no justifica que te peguen por llevar una rana parecida, aunque yo no lo haría porque para tener una camiseta del Chotencia y poder comprarla habria dos posibilidades;
-Robarla: yo paso
-comprarla: yo paso.
-
totalment d´acord, una cosa es la rivalitat ben entesa amb bromes i piques i altra cosa entrar en temes que generen violencia.
Esta gent s´ha ficat al mateix nivell dels que cremaren la palmera o mataren al gat. Els aficionats del Llevant tenim que estar per damunt de estes coses.
-
Eixe video ha d'estar fora del foro hui mateix. Els moderadors no l'havien d'haver admés.
-
SR. MODERADOR
??ESTO NO ES UN INSULTO¿¿
SOBRAN LAS PALABRAS
VIXCA EL LLEVANT
-
me uno a tu propuesta
saludos
fritz
-
Jo també, lleveu-lo d'açi que es una vergonya per tots nosaltres.
Salutacions
-
¿Que video? Me lo he perdido!!! ¿Que ha pasado?
-
-
Mecaguendena!!!!!!!
Deixeu-nos opinar a tots…!!!!!
De quin video esteu parlant...???
-
Crec que es refereixen a un que roda per l'e-mule que és diu "Vicent en falles".
A mi personalment, mentres es pose en un "forogranota" i no es faça publicitat en un foro xoto per provocar, ni en llocs de presència indiscriminada de gent de diferents tendències futbolístiques, no sé, el trobe simpàtic, una broma entre granotes, com aquell d'antonzz en el que estava amorrada la mascota del València a Vicent, etc,etc. Un alktra cosa és que te'n vages a foroche i el poses, no ho trobe bé i està fòra de lloc, en fi.