El tros del fotut.
-
Crec que després de vore les fotografies a ningu no li càpiga dubte del per què al camp li manca un tros de graderia, no?.
-
-
Crec que després de vore les fotografies a ningu no li càpiga dubte del per què al camp li manca un tros de graderia, no?.
Ey que foto més bona Vinatea!!! Ets un crack!!!
-
VAYA!!
POR CIERTO Y EL KLUB DE TENIS?
EJEJJEJEJE
EL PRIME K SA DAO KUENTA NO TA ES EL NENE
-
http://www.forogranota.com/viewtopic.php?t=6519&start=0&postdays=0&postorder=asc
-
Molt bona la foto Vinatea. De quin any és? Tens alguna dada més?
-
Eiiii que no és meua ¡¡¡, és d'un post de dieci7 que parlava dels efectes òptics i tal, i jo vaig vore clar que ja que s'havia fet referència periòdicament al per què del tros del fotut, calia fer un referència específica.
Això hem fa recordar que en eixe tros, després dels partits, quan jo era menut, passar era una odissea ja que quasi tenies que anar per dins del camp d'horta al creuar-te en moltíssima gent i cotxes que passaven en ambdós sentits, era una passada (i si havia plogut… ufff).
-
HAS CONSEGUIDO PONERME LOS PELOS DE PUNTA COMO ESCARPIAS,Y LA CARNE DE GALLINA….....CUANTOS RECUERDOS....BUENOS Y MENOS BUENOS,
REPITO MUCHAS GRACIAS,Y UN FUERTE ABRAZO,MIO Y DE SANT LLEVANT.
MACHO LEVANTE.