SERGIO GARCIA?
-
Parto de la base que no me empapo de futbol ni estadisticas de todos los jugadores habidos y por haber (menos mal); con lo cual no conozco mucho sobre este Sergio… pero......
Tan buen jugador es?
Es que porque despunte en el Barça B no quiere decir que luego en Primera sea igual, no sé...........yo es que veo a todo el mundo ilusionadisimo con este jugador y yo soy más bien escéptico.Lo tendrá que demostrar no? ojala se salga y marque 40 goles, pero para mi es como si viniese Juanin que juagaba en el Torrelodones.
Perdonad mi ignorancia futbolera
-
Jo quan veig jugar a un jugador normalment no em fixe si li ha eixit un bon partit o no, si no de la classe i estil que té, de les seues qualitats, ja que amb el pas del temps és el que guanya (la majoria de vegades).
Jo només l'he vist tres partits a Sergio Garcia, amb la selecció espanyola, amb el Barça un altre, i l'últim amb la selecció catalana, i et diré que li veig més qualitat que a Mista, Salva i Sanchez per exemple. També he de reconeixer que a mi Illie m'agradava, el que passa és que Illie és un cas a part.
Jo crec que igual que fa dos anys Jofre fou la figura, l'any passat Rivera, enguany ho serà Sergio Garcia, al temps. Que ve cedit i és una putada ? doncs, si, però amb diners torrons, si el Llevant UE hagués volgut el tendria fitxat, però no volia ( o no podia) pagar traspassos.
-
Vinatea: para clase y estilo: DOLCE & GABBANA.
Aqui las cosas hay que demostrarlas.