CELEBRACION!!!
-
gui arrrrr livin a selebreison
todos juntos vaaaaamos a cantarrrrr.
-
Virginia os va a poner dos velas negras a cada uno jejeje
-
Yo me alegro, pero porque entiendo que es lo mejor tanto para el el club como para el jugador.Eso si, el foro perdera mucho…
-
Es igual seguiremos sus andanzas en el Tenerife.
-
eso significa que ettien se queda
-
ME SALIO REPE Y COMO NO PODEMOS BORRAR… pues sorry
-
espero q no, me cae bien, pero no es jugador para primera
-
ya se ha ido,asi ke porke no le dejais en paz de una puta vez?????????
-
Si no vale para Primera, no vale y ya esta. Ahora hay que desearle lo mejor donde vaya y ya esta.
Aadeeuuussssss
-
@Cristmas:
Si no vale para Primera, no vale y ya esta. Ahora hay que desearle lo mejor donde vaya y ya esta.
AadeeuuussssssPerò li han donat oportunitat per demostrar-ho? doncs no parleu abans d'hora collons!!!
és cert q l'any passat no va ser el seu millor any, PERÒ ELL VA DEMANAR QUE, AL MENYS, EL DEIXAREN FINS DECEMBRE, PER A PODER DEMOSTRAR QUE SÍ ÉS JUGADOR DE PRIMERA!!!!!
Però en fi! així és com es tracta als jugadors del filial!!
-
@lluç:
@Cristmas:
AadeeuuussssssPerò li han donat oportunitat per demostrar-ho? doncs no parleu abans d'hora collons!!!
és cert q l'any passat no va ser el seu millor any, PERÒ ELL VA DEMANAR QUE, AL MENYS, EL DEIXAREN FINS DECEMBRE, PER A PODER DEMOSTRAR QUE SÍ ÉS JUGADOR DE PRIMERA!!!!!
Però en fi! així és com es tracta als jugadors del filial!!A mi tampoc m´han donat la oportunitat de demostrar-ho , ni a Juanra, ni a Alfonso, ni a Victor Marco , ni a Paco, ni a .....ni a ......., ni a.......molts mes. I no plorem com el Guitarreta.
Nio mes faltaba que el deixarem fins decembre per a comprobar lo que ja habem comprobat prou, que no encara (te por), que el equip l´hi falta profunditat quan joga Limones, que solta la pilota sense cap criteri, al primer toc per que te POOOOOOOOOOOOOOR.I en decembre que hagera passat? ......que estaría disgustat amb el club perque al mes de agost podia haber anat al Tenerife i el club no vullgue.
Sempre posa mala cara quan no te un tracte preferent i no vol aceptar que no val ni per a primera ni per a segón divisió.Si el Tenerife al final lluita pel ascens, Limones no hi será titular. Fonseca dixit.
gui arrrrr livin a seeeeeelebrison.
-
haciendo leña del arbol caido…
-
@respublik:
Incorrecto.
Respuesta a los lamentos de Limones.
-
la verdad es que no me parece bien que os ensañeis con un jugador que en los 2 años que ha estado con nosotros su comportamiento ha sido intachable ! Esta claro que no es un crack ! pero mas de la mitad de la plantilla actual tiene su mismo nivel.
animo limones suerte en tu proximo equipo!!!!!!!!!!!!!
-
Buena suerte Limones y hasta la vista. Macho Levante!!!!
-
@Fonseca 5:
@respublik:
Incorrecto.
Respuesta a los lamentos de Limones.
repito:
haciendo leña del arbol caido