Com van les obres a l'estadi?
-
L'altre dia aní a l'estdi a vore el partit contra l'Olympiacos i no vaig trobar moltes novetats al camp. Sols la valla que han possat en Alboraia Alt per a separar l'afició rival. Sabeu si van a possar Video-Marcador finalment?
Per lo ke vaig vore el camp encara està molt malament i si volen ke vaja le sel.lecció i no fer el ridicul van a tindre ke donar-se molta presa. Per a mi el video-marcador és necessari i més en 1a.
-
Per a mi més important que el video-marcador son els lavabos,els accesos al camp, la neteja de les cadires i principalment el estat del terreny de joc.
També m'agrada la idea del video-marcador perque el actual esta fet una merda.
-
quina és la capacitat del ciutat de valència i quants abonats hi han fins ara? aquest any van a regalar entrades com els anys anteriors o ja no?
pot ser que el passe coste 100 euros? tal volta me'l faja. hi ha que plenar el ciutat de valència com siga."Los aficionados que suscriban su abono dentro del mes de agosto, optarán a participar junto con los que ya hayan adquirido su abono hasta el 31 de julio, del sorteo que se efectuará ante notario de los siguientes premios:
1 – Vehículo Ford Focus del concesionario Autos Montalt
2 – Viaje a Disneyland Resort París para dos personas, organizado por viajes Levante.
3 – Cuatro entradas para asistir al partido Real Madrid – Levante UD, en el Santiago Bernabeu, con alojamiento y desayuno incluido, junto con el equipo levantinista, en un Hotel de 4 estrellas de la Cadena hotelera NH."llavors si que em trac el passe algu sap on puc conseguir la llista de preus? en la pagina web no apareix
-
puedes llamar a las oficinas 963379530 (creo que era este el numero)
-
Teléfono : +34 902 22 03 04
el tlf q m has pasao es del fax, o al menos eso pone en la web. y si les envio un fax no creo que me hagan mucho caso xD les enviare un correo
gracias de toas formas