DEDICADO CON CARIÑO A LOS VALENCIANISTAS (XOTOS)
-
DEJADNOS EN PAZ, DESDE QUE HEMOS SUBIDO A 1ª, NO PARAIS DE INCORDIARNOS EN NUESTRO FORO
IROS AL VUESTRO Y NO VOLVAIS MAS POR AQUI.
Y YA PUEDO DECIR LO QUE ME DECIA MI MENTOR GRANOTA EL GRAN GILDO, ….....JO JA ME PUC MORIR TRANQUIL, JA HE VIST AL LLEVANT EN 1ª Y AL VALENSIA EN 2ª.
MACHO LEVANTE
-
**I perquè no et dirigixes als granotes que "incordian" als xe`s?
Em referisc a Anti …., Levante 1909, Fonseca 5, etc, els mateixos què no volen veure opinar als xe`s per este fòrum**
-
@Sir Viçent:
Em referisc a Anti …., Levante 1909, Fonseca 5, etc, els mateixos què no volen veure opinar als xe`s per este fòrum**
enhorabuena por el título
-
@Sir Viçent:
¿Que yo incordió a quien y como?
VIVA EL "CHOTO D'ALBALAT"!!
-
@Sir Viçent:
Jo no entre al vostre fòrum a molestar i no veig bé que entrin granotes a molestar a foroxoto però tu també pots predicar amb l'exemple.
-
¿por que no explica como incordiamos y a quien? Yo he llegado a leer post que acusaban a Salva Regües de fomentar la violencia por publicar un articulo en un periodico.. ¿igual es eso lo que les incordia a los señoritos? De verdad pasemos de contestarle a este sujeto.
-
@Sir Viçent:
Qui dic que no volem que els xes donen la seua opinió a aquest forum????? si tots o gairebé tots els granotes som XES BURROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MES QUE BURROOOOOOOOOO (ruc en valenciá, peró em feia il.lusió dir-lo en castellá)
¿Saps llegir? llegeix la meua signatura.