Xotos, no?.
-
Mireu, a mi personalment amb els pas dels anys i gràcies a canal Nou, cada vegada el València CF em cau pitjor. Hi han alguns xotos que … ufff..., però, jo crec que ja és massa l'obsessió. Vull dir, el diumenge quan millor estavem jugant, quan més contents estàvem, els crtis un darrere de l'altre eren "xotos no xotos no ""és un xoto el que no bote", etc. Jo personalment preferia cridar Llevant i animar al meu equip més que estar recordant a ningú altre o clavant-me amb els xotos, no sé, digue-me remilgós, però............no és donar-los massa importància?.
Salut.
-
Totalment d'acord.
Pense que ja ens hem cabrejat massa i ja ens han sentit. Ara mes val animar al nostre equip i au.
-
No se si fue el Xoto d'Albalat (otro ilustre desaparecido del foro) o algun otro de los xotos simpáticos que tenemos por aqui, pero el caso es que en un mensaje destacaba que en los momentos de catarsis en el Ciutat de Valencia se recurría siempre al "Es un xoto el que no bote…". Es una manera de reafirmarnos en nuestro heroismo, asi damos cuenta de que todo ese sufrir y tragar ha tenido su recompensa. No creo que sea algo que se produce voluntariamente, es una especie de acto reflejo.
Cuando vayamos ganando al Atleti 3-0 volverá a pasar. Ya lo vereis.
-
Mireu, a mi personalment amb els pas dels anys i gràcies a canal Nou, cada vegada el València CF em cau pitjor. Hi han alguns xotos que … ufff..., però, jo crec que ja és massa l'obsessió. Vull dir, el diumenge quan millor estavem jugant, quan més contents estàvem, els crtis un darrere de l'altre eren "xotos no xotos no ""és un xoto el que no bote", etc. Jo personalment preferia cridar Llevant i animar al meu equip més que estar recordant a ningú altre o clavant-me amb els xotos, no sé, digue-me remilgós, però............no és donar-los massa importància?.
Salut.
Pues a mi si que me parece bien lo de los conticos esos.
Yo me pase todo el partido animando (y no pertenezco a ningun grupo radical ni a ninguna peña)… sobretodo cuando mas falta le hacia al equipo (cuando iba perdiendo) y cuando mas arriba se tenia que ir (cuando consiguieron el empate)... y todo el estadio practicamente igual que yo.
Pero tambien me gusto mucho el... "es un Xoto el que no bote es"... mi antivalenianismo me lo pide!!!
Hay tiempo para todo... y sobretodo en 2 horas de partido... hay mucho tiempo para animar a tu equipo (un 90% del tiempo), tiempo para acordarte de nuestros vecinos (5% del tiempo) y tiempo para recordarle a los medios de comunicacion que no somos tontos (5% del Tiempo).
Para que no quede ninguna duda... aunque ya lo he dicho miles de veces, pero no me cansare de decir... SIEMPRE RIVALIDAD DEPORTIVA!!!... NUNCA EXTRADEPORTIVA Y CON VIOLENCIA!!!
-
El fet de no viure a València fa que el meu antivalencianisme siga molt moderat, un poc més d'ofici que no altra cosa. És l'efecte de no estar tot el sant dia empassant-me tots els detalls i detallets del club oficial. Simplement, passe d'ells. Perquè puc, ja ho sé.
Ara bé, així i tot, crec que Vinatea té raó. Tenir una fixació constant amb el València fa pareixer que s'és del Llevant més per antivalencianisme que no pas per afecció vertadera. Jo estic més a favor del menyspreu, excepte quan siga pertinent enfotrese'n del rival (enfrontaments directes o quan s'anuncien gols contra el Reial València).
-
Salut.
100% deacuerdo, preocupemonos de nosotros q bastante tenemos, y otra cosa, al final de la 1 parte se oyeron unos silvidos(nadie se acuerda?)….
-
Coño, Suick, tanto como desaparecido…
Efectivament, jo vaig manifestar que al darrer partit de la temporada passada vaig presenciar al Ciutat de València que després dels dos gols del LUD el public començà a cantar "Es un xoto el que no bote".
Respecte a este tema dic el mateix que pense quan un xoto fa referència al Madrid en una celebració a on res té a vore el Realísimo (si no ho dic rebente: gran nit europea la d'ahir). Jo no cante. I pense que alguna cosa falla quan un aficionat se'n recorda d'altre equip que no hi participa. Quina cosa falla? No ho se. Pot ser falta de maduressa com a afició, complexe d'inferioritat o totes dues coses a l'hora. Insisteisc, l'analisi val per a un xoto respecte al Madrid com per a un granota respecte al VCF.
-
Si vos fixeu, no va botar molt de públic quan es va cantar "És un xoto qui no bote". De la meua filera molt erem asseguts. Jo un d'ells. No cal malbaratar forces. Entre d'altres coses perquè em reserve per al derbi. Eixe dia els granotes hem de botar tots alhora. que s'escolten els bots a tot el teritori.
-
Potser jo estiga ben lluny i no sapiga de la misa la meitat, pero a mi els Xotos, o valencianistes o Damearguistes ja em la trauen ben fluixeta. que fajen el que vullguen i que ens deixen estar.
Com deia ma iaia: "Cadascu a sa casa i Deu a la de tots".
Que ens deixen estar (si venen de bon rotllo, perfecte) i nosaltres a lo nostre, que ja tenim prou, no??
Salut i forca a tots.
P.D.: XOTO D'ALBALAT, ET VEURE AL SOPAROT FORERO O QUE?
-
Yo tot era animar el meu equip pero al pasarlos en la clasificació pues com q me donaba molta alegría i pa q mos sentiren, Xoto el q no bote.
-
crec que en el fons tots teniu raó, peró no em negareu que ser del Llevant porta inherenment ser antixoto i es prou normal que quan les coses li van bé al Llevant s´en recordém del nostre germà blanc per el mateix motiu que ara ells estan completament enmudits davant el nostre bon inici lliger.
Per tant una dedicatoria de tant en tant no fa malbé a ningú, sempre que no descurém les nostres obligacions amb el Llevant.
-
Tu, granotaexiliao, que manera de parlar dels teus germans xotos és eixa? Maleducado.
Per supost que estaré en el sopar forero. Tinc molta il·lusió de tornar-vos a veure a la gran majoria.
Ah, que no s'equivoque ningú. Els xotos no contemplem enmudits l'inici lliguer del LUD. Jo pense que només és això: l'inici.
-
yo tambien estoy de acuerdo que debemos preocuparnos mas de lo nuestro y al vecino…que se la pique en pollo...
No ganamos nada metiendonos con el valencia asi que prefiero dedicar todo mi esfuerzo a apoyar el LEVANTE
-
Yo no sé muy bien a qué viene esta discusión… en todos los campos de España y extranjero pasan cosas de esta índole. Betis - Sevilla, Madrid - Atleti, Bilbao - R. Sociedad...
Yo creo que se puede animar y cantar esas cosillas al mismo tiempo, es más, pienso que forma parte del juego. ¿Qué sería de una campo sin esos cánticos? Mejor eso, de forma divertida y socarrona, a que haya batallas campales entre ambas aficiones. A ver si os pensáis que los xotos no van a cantarnos lo mismo esta temporada...
Así que... MACHO LEVANTE!!!! y ES UN XOTO EL QUE NO BOTE ES... ES!!!!
-
A mí tampoco me parece bien. Cuando más estaba disfrutando… me hacen que me acuerde de los xotos. Espero que no sea una costumbre en cada partido.
Estoy en una fase que ya no me apetece ni "xotearme" con mis amigos xotos. Pero tranquilos, que el día del derbi, yo también saltaré.
-
¿I que té de roí aixó? XOTOS NO XOTOS NO XOTOS NOOOOOO
-
són cantics tipics a l'afició rival…
no veig res estrany en ells.
"no es amor,es obsesiooooooooooooooon...."
quina merda de cançò ens ha tocat quet estiu....PUAGH!
-
Si a la peña no le gustara cantarlos no se oiria nada. Para mi, cantar eso, y que se oiga, significa que cada vez estamos mas cerca de ellos.
Voto por ese y muchos mas como ese durante mucho tiempo, asi como de animos a nuestro equipo, claro esta