NO PUC POSARME UN AVATAR GRAN
-
NO PUC POSARME UN AVATAR GRAN, EM DIU QUE HA DE TINDRE MENYS DE 150 PIXELS D´ALÇADA, I JO EM PREGUNTE: COM ES QUE JORGE I PATXI TENEN UN AVATAR QUE OCUPA TOTA LA PLAÇA DEL MEU POBLE I A MI NO EM DEIXA POSARME UN AVATAR DE GRAN TAMANY?
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
-
Son unos insolidarios. Todos los avatares tenían que ceñirse al tamaño estándar para no descuadrar el foro.
Les insto a que se reduzcan los avatares de motu propio como gesto de buena voluntad.
-
Suick te raó, els avatars gegants molesten a l'hora de llegir els posts
-
Son unos insolidarios. Todos los avatares tenían que ceñirse al tamaño estándar para no descuadrar el foro.
Les insto a que se reduzcan los avatares de motu propio como gesto de buena voluntad.
ME PARECE CORRECTO, PERO MIENTRAS LOS DEMAS TENGAN AVATARES DE 30000 METROS POR QUE NO PUEDO TENERLOS JO???
AH, Y MUCHAS GRACIAS POR CONTESTAR A MI PREGUNTA,
-
@Ramon 1909:
EN PART( EN UN 99 PER CENT) TENIU RAO . EM PAREIX QUE HE FORMULAT MAL LA MEUA PREGUNTA. LA CANVIE
: PUC REDUIR UNA IMATGE DE 300000 METRES PER A QUE CAPIGA AL MEU AVATAR I ME LA PUGA POSARR ¿¿¿ GRACIEZ
-
@ferran granota:
ME PARECE CORRECTO, PERO MIENTRAS LOS DEMAS TENGAN AVATARES DE 30000 METROS POR QUE NO PUEDO TENERLOS JO???
Xe tu, que no !!!!
La idea no és que proliferen els avatars distorsionadors del fòrum, sinó netejar els pocs grans avatars. No s'han de demanar privilegis, hem de lluitar per la democràcia, l'estat del benestar i la qualitat de vida.
-
@ferran granota:
@Ramon 1909:
EN PART( EN UN 99 PER CENT) TENIU RAO . EM PAREIX QUE HE FORMULAT MAL LA MEUA PREGUNTA. LA CANVIE
: PUC REDUIR UNA IMATGE DE 300000 METRES PER A QUE CAPIGA AL MEU AVATAR I ME LA PUGA POSARR ¿¿¿ GRACIEZSi que es pot, el que no se es com
Supose que en algun programa de dibuix, per a que al redur-la no perga qualitat.
Disliu al administrador o a vore si algun forer t'ajuda
-
@Ramon 1909:
@ferran granota:
@Ramon 1909:
: PUC REDUIR UNA IMATGE DE 300000 METRES PER A QUE CAPIGA AL MEU AVATAR I ME LA PUGA POSARR ¿¿¿ GRACIEZSi que es pot, el que no se es com
Supose que en algun programa de dibuix, per a que al redur-la no perga qualitat.
Disliu al administrador o a vore si algun forer t'ajudaGRACIESSS
-
@Dark City:
@ferran granota:
Xe tu, que no !!!!
La idea no és que proliferen els avatars distorsionadors del fòrum, sinó netejar els pocs grans avatars. No s'han de demanar privilegis, hem de lluitar per la democràcia, l'estat del benestar i la qualitat de vida.
TENS RAO
O
TENS RAO