VULL FER UNA PREGUNTETA
-
M'agradaria saber on puc comprar la samarreta d'enguany del LLevant, ja que he llegit que es prou dificil fer-se amb alguna.
On es pot comprar?? quins preus tenen??
- Ho dic perque ja he rebut algun que altre "ordre" de comprar samarretes del LLevant per als Gringos d'aci!!
Gracies.
-
Ho tens tu clar, xaval!!
Jo soc molt estret i no m´ajunte amb cualsevol!!!
-
en alboraya al lado del hotel olimpia hay una tienda de deportes y tienen, el precio no lo se.
-
Ho tens tu clar, xaval!!
Jo soc molt estret i no m´ajunte amb cualsevol!!!
aixo no t'ho creus ni fart de vi, mamo!! jo se de sobra que ets un grauero i com bon grauero…..... HAS DE CAUREEEEEEEEE amb beset a la calveta i tot!!
ja t'agafare el divendres i et fare "de tot".
-
Supongo que en las oficinas del Levante estará, sinó siempre te quedará el Corte Inglés o alguna tienda de deporte, aunque yo no la he visto en ninguna a dia de hoy.
-
@ampa:
Supongo que en las oficinas del Levante estará, sinó siempre te quedará el Corte Inglés o alguna tienda de deporte, aunque yo no la he visto en ninguna a dia de hoy.
En el Corte ingles la vaig vore jo, pero pa mi que una de pega , ja que te l'escut apegat (es un tros de plastic mal apegat). La tela es de molt mala qualitat. No s'assembla en res a la que jo tinc
-
@Ramon 1909:
@ampa:
En el Corte ingles la vaig vore jo, pero pa mi que una de pega , ja que te l'escut apegat (es un tros de plastic mal apegat). La tela es de molt mala qualitat. No s'assembla en res a la que jo tinc
amigo ramon esa del korti es la oficial la k tu y yo tememos ko el eskudo bordao , se ve k fue la primera tirada k sakaron y aora an sakao otro modelo kon el eskudo apegao ta mas chula kon el eskudo bordao