RCD ESPANYOL: AFICIÓ NON GRATA
-
Hui he tingut l'oportunitat de vore el partit a Alboraia Alt, just on la tribuna ens dóna un poc d'ombra. És per això que he pogut seguir quin ha estat el comportament dels aficionats pericos.
Esta gentola, que crec que és el més suau que se'ls pot dir, han començat dedicant-nos un "Valencianos Yonkis y gitanos" al que la gent els ha respost de forma unànim i contundent. També s'ha intercalat amb un desig perico "A segunda oeeee". Sembla ser que no recorden que l'any passat tenien els collons en la gola…
Escric el post per a què ningun granota es duga a engany i tots tinguen clar que tots els improperis cap a ells estaven justificats, encara que jo no ho he fet perquè no és el meu estil. A mi m'ha decebut molt està gent que jo pensava que hauria de tindre una sensibilitat especial per ser un equip molt maltractat, però he vist que no és així. Sembla ser que tots els indesitjables de Catalunya s'han juntat al voltant d'eixe club. La llàstima deu de ser que entre tanta gentola hi haurà gent que valga la pena. Però si jo fora un bon perico m'hauria caigut la cara de vergonya de com ha actuat l'afició espanyolista.
ESPANYOL: AFICIÓ NON GRATA.
-
@Dark City:
Hui he tingut l'oportunitat de vore el partit a Alboraia Alt, just on la tribuna ens dóna un poc d'ombra. És per això que he pogut seguir quin ha estat el comportament dels aficionats pericos.
Esta gentola, que crec que és el més suau que se'ls pot dir, han començat dedicant-nos un "Valencianos Yonkis y gitanos" al que la gent els ha respost de forma unànim i contundent. També s'ha intercalat amb un desig perico "A segunda oeeee". Sembla ser que no recorden que l'any passat tenien els collons en la gola…
Escric el post per a què ningun granota es duga a engany i tots tinguen clar que tots els improperis cap a ells estaven justificats, encara que jo no ho he fet perquè no és el meu estil. A mi m'ha decebut molt està gent que jo pensava que hauria de tindre una sensibilitat especial per ser un equip molt maltractat, però he vist que no és així. Sembla ser que tots els indesitjables de Catalunya s'han juntat al voltant d'eixe club. La llàstima deu de ser que entre tanta gentola hi haurà gent que valga la pena. Però si jo fora un bon perico m'hauria caigut la cara de vergonya de com ha actuat l'afició espanyolista.
ESPANYOL: AFICIÓ NON GRATA.
Dark, s'han produit els tipics piques entre aficions, no crec que hi haja que pegarli mes voltes.
Ells hauran dit lo de yonkis i gitanos, i alguns Puta espanyol, però crec que això queda al camp, i despres ja es te que oblidar.
Per a mi no han estat tant mal. Estigueren molt pitjor alguns del alteti.
-
A mi no me han parecido tan malos como los pintais. Esos insultos son mas o menos normales entre aficiones.
-
lo q mas rabia les da a esos tios es q los ignores, q t insulten y tu sigues hablando con el de al lado como si nada, yo cuando m iba de alboraya, pasé cerca de ellos y m decían de todo y yo sin mirarlos, hasta q m paré y le dije a uno, cuando te saques el graduado escolar te respondo, y entonces me dijo de todo, bufff, como le sentó de mal
-
Prácticamente todo lo que ha pasado ha sido al final.Y ha sido un intercambio de saludos "cariñosos".Pero no han venido las Brigadas,y no ha sido nada grave.
Ni son unos santos,ni unos diablos.Lo normal.
-
@Dark City:
Sembla ser que tots els indesitjables de Catalunya s'han juntat al voltant d'eixe club.
Pues me parece que no recuerdas lo "bien" que trataron el año pasado los culés al Levante… Menuda pandilla de energúmenos.
-
@JUANJO TRIGUERO:
Pero no han venido las Brigadas
Però dissimulaven molt bé…
En fí, estic d'acord amb Dark City.
L'Espanyol, a segona, com abans millor. Son una ronya d'equip i jo he cantat tant fort com he pogut "Puta Espanyol".
-
A mi no me han gustado nada, vinieron los del Atlético, y eso que no me caen bien por su ideología, pero no se metían con nostros, iban a su rollo.
Se metían con el Madrid, y la gente no les siguió el juego, pero estos dieron por saco.
-
@HombreQ:
A mi no me han gustado nada, vinieron los del Atlético, y eso que no me caen bien por su ideología, pero no se metían con nostros, iban a su rollo.
Se metían con el Madrid, y la gente no les siguió el juego, pero estos dieron por saco.Los del Atlético eran un pelín peores que estos. Bastante más agresivos y simiescos.
Quizás era porque vinieron más del (puto) Frente Atlético que de las (putas) Brigadas Blanquiazules, no lo sé. Desde luego, cánticos aparte, aquellos eran más violentos y venían a lo que venían, que se lo cuenten a los curritos del metro y a los que les vieron campando por ahi.
-
A mi personalmente ni fú ni fá.
A mi lo que me molesta de estos grupillos es su actitud fascistoide con abrazos al aire etc…....llamase brigadas, que frentes, que chorras varios.Creo que el insulto a los demás descalifica todo, y no solo en el fútbol.
Siempre he pensado que aquel que se ceba con aficiones contrarias, con insultos, improperios, etc.....debe de tener una vida fuera del fútbol mu mu mu mu ...vacia.
-
Ara, de grups radicals i de mala fama, només manca vore en acció als Ultraputamerdassur, als huns de Boixos Nois i al Ligallo Norte. Supose que la gentola de Riazor Blues no vindrà, perque son una barbaritat de quilometres i m'imagine que no deixaràn passar als Yomus.
¿M'oblide d'algun grup distingit de bàrbars?Quina sort tenim amb els ultres del nostre estadi: gent que va a animar i a fruir del futbol!!!
-
Pues para mí sigue siendo una afición grata.
Total, para cuatro insultos mal contados que se escucharon… me parece exagerar. Nada fuera de lo habitual.
Eso sí, aprovecho para decir que es lamentable que el cántico de nuestra afición que más se escuchó fue el "puta espanyol". Yo creo que deberíamos hacer un poco de autocrítica, porque ayer en animación dimos lástima.
-
@ScotP:
Pues para mí sigue siendo una afición grata.
Total, para cuatro insultos mal contados que se escucharon… me parece exagerar. Nada fuera de lo habitual.
Eso sí, aprovecho para decir que es lamentable que el cántico de nuestra afición que más se escuchó fue el "puta espanyol". Yo creo que deberíamos hacer un poco de autocrítica, porque ayer en animación dimos lástima.
ScotP, que ja sabem que a banda de granota i del Foggia, ets perico!