Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

Ufff quin diumenge ¡¡¡

Levante UD
    1
    3
    219
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

Primer partit que em perc de les últimes dos temporades i mitja. La bandera de l'espanyol, per fi ¡¡¡, amb un motiu per estar al seu lloc. El Xoto d'Albalat a les grades. La meua Penya estrenant gorres. Kedada de foreros a la mitja part en Alboraia centre centre. Jo en Ontinyent. Discussió (arran del cero a dos) amb la meua sogra (que poc comprensiva). Caguen tot, no torne a faltar a cap partit ¡¡¡ . Ah, i la pilota del meu fill encalà a la caseta de mon tio. Damunt, ha guanyat el R.Madrid. Bé continuaré amb allò del 1-5 que mo'ho passe ...... QUE TE CAGUES ¡¡¡¡

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• ?

@Vinatea:

Primer partit que em perc de les últimes dos temporades i mitja. El Xoto d'Albalat a les grades. La meua Penya estrenant gorres. Kedada de foreros a la mitja part en Alboraia centre centre. Jo en Ontinyent. Discussió (arran del cero a dos) amb la meua sogra (que poc comprensiva). Caguen tot, no torne a faltar a cap partit ¡¡¡ . Ah, i la pilota del meu fill encalà a la caseta de mon tio. Damunt, ha guanyat el R.Madrid. Bé continuaré amb allò del 1-5 que mo'ho passe …... QUE TE CAGUES ¡¡¡¡

Yo en ese tema soy neutral, porque si hubiera ganado el otro tambien estariamos a mas puntos de los vecinitos, me cae mal el Madrid pero tambien los otros.

Responder Citar 0

• ?

Ei… i miniquedada de forensians a Grada central a la mitja part: Danny, Melchor i un servidor. Felipe estava per allà, però no el vaig trobar: em digueren que estava cercant a alguna dona "diabòlicament imponent".

Responder Citar 0

• First post
            Last post