Ufff quin diumenge ¡¡¡
-
Primer partit que em perc de les últimes dos temporades i mitja. La bandera de l'espanyol, per fi ¡¡¡, amb un motiu per estar al seu lloc. El Xoto d'Albalat a les grades. La meua Penya estrenant gorres. Kedada de foreros a la mitja part en Alboraia centre centre. Jo en Ontinyent. Discussió (arran del cero a dos) amb la meua sogra (que poc comprensiva). Caguen tot, no torne a faltar a cap partit ¡¡¡ . Ah, i la pilota del meu fill encalà a la caseta de mon tio. Damunt, ha guanyat el R.Madrid. Bé continuaré amb allò del 1-5 que mo'ho passe ...... QUE TE CAGUES ¡¡¡¡
-
Primer partit que em perc de les últimes dos temporades i mitja. El Xoto d'Albalat a les grades. La meua Penya estrenant gorres. Kedada de foreros a la mitja part en Alboraia centre centre. Jo en Ontinyent. Discussió (arran del cero a dos) amb la meua sogra (que poc comprensiva). Caguen tot, no torne a faltar a cap partit ¡¡¡ . Ah, i la pilota del meu fill encalà a la caseta de mon tio. Damunt, ha guanyat el R.Madrid. Bé continuaré amb allò del 1-5 que mo'ho passe …... QUE TE CAGUES ¡¡¡¡
Yo en ese tema soy neutral, porque si hubiera ganado el otro tambien estariamos a mas puntos de los vecinitos, me cae mal el Madrid pero tambien los otros.
-
Ei… i miniquedada de forensians a Grada central a la mitja part: Danny, Melchor i un servidor. Felipe estava per allà, però no el vaig trobar: em digueren que estava cercant a alguna dona "diabòlicament imponent".