Fins a la puta fava de Canal Bou. Ajudeu-me per favor!
-
Estic fins a la puta fava de Canal Bou, però en tot, no sols en esports.
Avui, dilluns, després del seguiment prepartit contra el R. Madrid del dissabte, i postpartit del diumenge, i després de que el Sevilla, l'Inter i el R. Madrid els hagen fet vore que son unes patates… Avui dilluns pose les noticies i tot comença igual: la notícia bomba és que Fabio Aurelio ja fa un poquet de carrera contínua!! Serà un galàctic este Fabio Aurelio?? Si al menys s'enrrollara amb Maria Abradelo o Nuria Bermudez... però és que es un panfleto de tio en un panfleto d'equip.
Però és que en notícies en general és igual de sectaria!! Que si els llauradors de l'Albufera no ténen aigua per a regar a les terres del Perelló... que si la falta d'aigua és el problema que més asusta a la població (després dels bascos i dels catalans, clar)... Per a que després ixca Paco Camps dient que faran el trasvassament... Lamentable. El que no acabe de entendre és que si al Perelló no hi ha aigua per a regar, per a que fan el trasvassament Xúquer-Vinalopó? Si no hi ha aigua ací? Però tota la culpa és de Pujol (que ens vol furtar la paella i el Micalet) i de Zapatero... Puta merda de País i puta merda de gent que vota al PP.
Que opineu sobre el tema?
-
Jo entenc que com o tu o la teua familia esteu pagant Canal9 amb els vostres impostos ,vulguis vore la seua programació per amortitzar l'inversió, però el meu consell és: treu la sintonia i deixa de atormentar-te
-
Canal9 e una televisión bananera y como tal le da coba a los equipos bananeros…
-
@maulet78:
Que opineu sobre el tema?
Que canal 9 es una mierda y que este mensaje debería estar en otro foro.
-
Si te amargas es por que quieres, con no ponerlo solucionado. Segun se pierde audiencia, cambiaran (no creo).
Y como dice Kike este post no toca aqui.
Saludos.