Antinacionalista té raó! València=ilegal total!
-
Antinacionalista, téns tota la raó, i vull posar-ho en un nou missatge per a que tot el món ho sapia i pose ací que pensa.
Per molt que li pese a algun valencianista, la construcció de l'Estadi Toyota a Benicalap és ilegal, i més quan un barri no té la infraestructura necessària per al benestar dels seus habitants (allí sols jugarà el València). Però crec que es una cosa que hem decidit nosaltres donant-li la majoría absoluta del PP: passen de fer política social. L'ampliació de Blasco Ibànyez, la destrucció de l'Horta per a la ZAL del Port, fan el que els surt dels collons! I ningú podrà fer res, perquè a les pròximes eleccions Pancho Camps traurà majoría absoluta i Rita ni te cuento…
Crec que lo de Bautista Soler no és cap casualitat: aquest home té una constructora i a Mestalla van a edificar-se un grapat de pisos. No serà ell qui ho faça directament ni qui ho gestione i promocione, però s'encarregarà de crear un munt de filials de la seva empresa per a poder entrar en el repartiment del pastís. Que ningú ho dubte, perquè per amor als colors NINGUNA persona del món hagués pagat el que ell ha pagat per les acciones de Paco Roig. NINGÚ.
Vivim a un món ilegal, on els interessos dels rics manen, i nosaltres som els seus complices (ignorants, clar), però aquesta és la veritat.
-
Quan hajan construit la xotera ja hi haurà una raó definitiva per a bombardejar l'avinguda de les Corts i fer desapareixer totes els seus horrors arquitectònics!!!
-
Y cuando el Antinacionalista piensa que el 90% del foro es Rinti, tambien tiene razon?
Es un obsesionado enfermizo, aunque tiene razon en algunos temas
-
@Malvagranota:
Y cuando el Antinacionalista piensa que el 90% del foro es Rinti, tambien tiene razon?
Es un obsesionado enfermizo, aunque tiene razon en algunos temas
se cree el ladron que todos son de su condición, oye por cierto ¿en que temas tengo razon? es que si no me lo dices tu no me quedo tranquilo Por cierto el !!90%¡¡ .. bueno no sé tu me lo diras no aunque yo creo que el 90% no, lo que pasa es que te gusta hablar y responderte tu mismo ya que en el 90% de los casos (en este caso si es el 90%) nadie te hace ni caso ya que haces el payaso.
No me quedo claro ¿en que año se fundó el Levante? y ¿promociona Salva Regües la violencia? Como siempre pasando de contestar.. para qué si puedes decir chorradas.
-
Xé collons! Antinacionalista! Ara ja no téns raó en res! Si vius a Benicalap et fots, li votes al PP i que et facen la xotera en la porta de ta casa!
Tu creus que pots anar de màrtir per ací o què? Independència Països Catalans! Canal Bou=Xotos!
-
eh! eh!! eh! k io vivo en benicalap!! justamente delante del put..o estadio k van hacer!! i EL BARRIO NO KIERE EL ESTADIO!!, pero no borbandeeis la avenida, ami me gusta mucho, es mu bonita
-
@maulet78:
Xé collons! Antinacionalista! Ara ja no téns raó en res! Si vius a Benicalap et fots, li votes al PP i que et facen la xotera en la porta de ta casa!
Tu creus que pots anar de màrtir per ací o què? Independència Països Catalans! Canal Bou=Xotos!
¿?