Si Ettien se'n va al Depor… (com diu Manolete)
-
A la Cadena SER, i més en concret el llest de Manolete, han dit que Ettien podria fitxar pel Depor al quedar lliure a final de temporada.
Si Ettien fitxa pel Depor…
...serà l'última cosa que farà com a futbolista.
No! I encara que sone a amenaça, no és cap amenaça. Sols dic que Ettien acabarà com molts altres ilustres que ha fitxat Lendoiro per la seva "visió empresarial" de fitxar jugadors lliures i començar totes les pretemporades amb una plantilla de 35 jugadors. El 'Loco' Abreu, Ivan Perez Muñoz, David Pirri, Renaldo, el 'Toro' Acuña, 'Manteca' Martínez, i un llarguíssim etc. Tots han acabat vagant cedits per equips de Segona o sudamericans... Ho sent Ettien, però no deuries...
Així doncs, personalment, no li recomane a Ettien que fitxe pel Depor, que encara que no m'agrade, ací està bé. I si se'n té que anar, que passe per caixa ¡collons! Tota la vida criant-lo ací per a que se'n vaja gratis?
Que opineu? Penseu com jo o creieu que seria un fitxatge estrela del Depor? Que renove i després si volen que el venguen!
-
ettiene renovació ja!
manolete borratxo!
-
Ettien és Ettien tots ho coneixem amb els seus defectes i les seues virtuts,la afició del Depor no crec que tinga molta paciència amb un jugador que arriba de crack i que comet de tant en tant errors infantils ademes de la seua particular manera de moure's pel camp, no ho se…..jo sincerament no crec que siga bo per a ell anar al Depor.
Ettien renovació ja!!!
-
que lo fichen, hara la pretemporada con ellos y seguro que nos lo ceden tranquilo
-
Millor que es quede! Encara que si me'l canvien per Valerón jejejeeee
La veritat es que encara no he pogut vore quin rendiment dona Juanma, perque a lo millor ens interessa que se'n vaja i que jugue el Juanma que es més jove i té més futur. El que està clar és que Ettien ja no ens sorprendrà a ningú en res, però mira a Nacho, si Juanma juga igual tindrem els millors extrems, perquè a mi Jofre m'agrada molt, deuria de tindre més oportunitats.
-
A Ettien hay que renovarlo cuanto antes, para que se centre en lo que hace y no le llenen la cabeza de pajaritos con posibles fichajes por otros equipos y no rinda como debe como pasó la temporada que jugó tan bien contra el Atlético y luego dejó de hacerlo a buen nivel. Además, yo también opino que sería una putada que no cobráramos traspaso