LA DEFENSA ES UN COLADERO
-
LAS COSAS COMO SON… CREO QUE SI NO JUGAMOS MAS DEFENSIVAMENTE Y ENSAYAMOS A BALON PARADO...NOS VAN A METER LA DEL PULPO
SOLO HE VISTO DOS PARTIDOS E INCLUSO EN SORIA LA DEFENSA CANTABA MUCHO ¿NO CREEIS?
-
Jo pense que patirem en defensa tota la temporada i que no està tan bé com tot això. La veritat és que amb Pinillos i Deskarga el lateral dret està ben cobert, i l'esquerre el veig prou bé també amb Harte i Rubiales. Però els centrals no m'acaben de convéncer: Mjallby està massa lent i tots l'hem vist mal… sense comentaris. I Félix ja ha anunciat que es retira, i a pesar de que el considere un gran professional... no crec que estiga per a aguntar embestides de Ronaldo, F. Torres, Eto'o, etc. Dels tres que resten, Culebras i Jesule estan actuant com a titulars fins que es recupere Alexis que, per a mi, és el millor dels tres. Doncs Culebras i Jesule no m'acaben de convencer i els vec molt tous, els falta agressivitat i no els veig anticipar-se ni acollonar a un davanter quan fa falta pegant-li una bona "castanya" o "tarrascada". Crec que ens falta un central de primera que acompanye a Alexis, encara que també sóc conscient que si tinguerem als millors jugadors en tots els llocs jugariem la Champions, es clar, però no m'acaben de fer estos tios... Que opineu?