Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

LA DEFENSA ES UN COLADERO

Levante UD
    1
    2
    160
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

LAS COSAS COMO SON… CREO QUE SI NO JUGAMOS MAS DEFENSIVAMENTE Y ENSAYAMOS A BALON PARADO...NOS VAN A METER LA DEL PULPO
      SOLO HE VISTO DOS PARTIDOS E INCLUSO EN SORIA LA DEFENSA CANTABA MUCHO ¿NO CREEIS?

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• ?
        Invitado Última edición por

Jo pense que patirem en defensa tota la temporada i que no està tan bé com tot això. La veritat és que amb Pinillos i Deskarga el lateral dret està ben cobert, i l'esquerre el veig prou bé també amb Harte i Rubiales. Però els centrals no m'acaben de convéncer: Mjallby està massa lent i tots l'hem vist mal… sense comentaris. I Félix ja ha anunciat que es retira, i a pesar de que el considere un gran professional... no crec que estiga per a aguntar embestides de Ronaldo, F. Torres, Eto'o, etc. Dels tres que resten, Culebras i Jesule estan actuant com a titulars fins que es recupere Alexis que, per a mi, és el millor dels tres. Doncs Culebras i Jesule no m'acaben de convencer i els vec molt tous, els falta agressivitat i no els veig anticipar-se ni acollonar a un davanter quan fa falta pegant-li una bona "castanya" o "tarrascada". Crec que ens falta un central de primera que acompanye a Alexis, encara que també sóc conscient que si tinguerem als millors jugadors en tots els llocs jugariem la Champions, es clar, però no m'acaben de fer estos tios... Que opineu?

Responder Citar 0
          1 Respuesta Última respuesta

• First post
          Last post